"Wie viele möchte er?"

Çeviri:O kaç tane istiyor?

December 22, 2016

10 Yorum


zizey

Bence yanlış tercüme. DOĞRUSU. Nekadar ister..olmalı..

December 22, 2016

Eluvian_

"Kaç tane", "ne kadar". İkisi de aynı şey değil mi? "Kaç tane"yi elma gibi sayılabilen isimler için, "ne kadar"ı su gibi sayılamayan isimler için kullanırız.

December 22, 2016

mizinamo

Evet.

  • kaç tane (sayılabilien isimler için) = wie viele
  • ne kadar (sayılamayan isimler için) = wie viel

Meselâ, wie viele Äpfel? (kaç tane elma), wie viel Wasser? (ne kadar su).

December 23, 2016

MutluTurkk

Kaç adet istiyor o? Neden olmuyor?

January 16, 2018

Gluslu0

möcht olması gerekmiyor mu

May 23, 2018

mizinamo

Olmaz. Doğrusu (er) möchte.

May 23, 2018

humetin

Ne kadar çok istiyor (ister) ?

October 16, 2018

humetin
  1. Wie viel Pizza für 70 Personen? =

  2. In wie viele Stücke schneidet ihr eure Pizza? =

  3. Wie viele Stücke hat eine Pizza? =

October 16, 2018

humetin

Niemand weiß, wie viel Geld Hans jeden Monat bekommt. =

October 18, 2018

humetin

Wie viele =

" Dieses Wort oder diese Verbindung ist rechtschreiblich schwierig (Liste der rechtschreiblich schwierigen Wörter)." https://www.duden.de/rechtschreibung/wie_viel

October 21, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.