"Wie viele möchte er?"

Çeviri:O kaç tane istiyor?

1 yıl önce

10 Yorum


zizey
zizey

Bence yanlış tercüme. DOĞRUSU. Nekadar ister..olmalı..

1 yıl önce

Eluvian_

"Kaç tane", "ne kadar". İkisi de aynı şey değil mi? "Kaç tane"yi elma gibi sayılabilen isimler için, "ne kadar"ı su gibi sayılamayan isimler için kullanırız.

1 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Evet.

  • kaç tane (sayılabilien isimler için) = wie viele
  • ne kadar (sayılamayan isimler için) = wie viel

Meselâ, wie viele Äpfel? (kaç tane elma), wie viel Wasser? (ne kadar su).

1 yıl önce

MutluTurkk

Kaç adet istiyor o? Neden olmuyor?

9 ay önce

Gluslu0

möcht olması gerekmiyor mu

5 ay önce

mizinamo
mizinamo

Olmaz. Doğrusu (er) möchte.

5 ay önce

humetin

Ne kadar çok istiyor (ister) ?

1 hafta önce

humetin
  1. Wie viel Pizza für 70 Personen? =

  2. In wie viele Stücke schneidet ihr eure Pizza? =

  3. Wie viele Stücke hat eine Pizza? =

1 hafta önce

humetin

Niemand weiß, wie viel Geld Hans jeden Monat bekommt. =

5 gün önce

humetin

Wie viele =

" Dieses Wort oder diese Verbindung ist rechtschreiblich schwierig (Liste der rechtschreiblich schwierigen Wörter)." https://www.duden.de/rechtschreibung/wie_viel

2 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.