A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She pays the man."

Fordítás:Fizet a férfinak.

4 éve

15 hozzászólás


MezeiAnna

A megfizeti a férfit, miért nem jó?

4 éve

Harga
Harga

Jelezd, és ha elfogadják, jó.

4 éve

arpad.nagykekesi

A 'Kifizeti a ferfit' mert rossz?

4 éve

aptg.gabi

07.01. már jó! :)

4 éve

Skovacska

Azt kérte irjam be, amit hallok. Nem fogadta el, forditani kellett volna. Ilyen hibaval meg nem talalkoztam, ezért jelzem.

3 éve

Deka92

Ki fizeti a férfit...

3 éve

aptg.gabi

Ez ebben, a formában ahogy Te leírtad inkább kérdő mondat! Az igekötőkkel általában probléma szokott lenni, mert nem mindegy milyen idejű a mondat. Néha csak be kell küldeni a hiba jelentést és pár hét múlva elfogadják, ha jó.

3 éve

StTnde
StTnde

Itt a probléma nem a nemjelentéssel van, ha így, külön írta, akkor ne jelentse! Így rossz, mert nem igekötő, hanem kérdőszó. Ha egybeírja: kifizeti, akkor szabad jelenteni!

2 éve

aptg.gabi

A kérdőmondat szted nem arra utalt, h kérdő szó a "ki" jelen esetben!? Jaj bocs ebben a példában ( nehogy úgy értsd folyamatos jelen idő). ;)

1 éve

JuniperBoro

szerintem a legalapvetőbb választ kéne írni

3 éve

OMG.WTF

Emberek..., XDDDD a kifizeti a ferfit az azert nem jo mert a pay az csak a fizet .... es radasul nem a ferfit fizeti ki ... hanem neki fizet valamiert XDD

3 éve

RenoArt

" a lany fizet a ferfinak" problem?

3 éve

katarozs

Fizet a férfinak

3 éve

Gabriella0610

Megfizeti az embert.

4 éve

gabika9404

igen és helyesírási hibával mert azt jelzi hogy azember egybe van xDDDD

4 éve