"She pays the man."

Fordítás:Fizet a férfinak.

February 25, 2014

8 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


MezeiAnna

A megfizeti a férfit, miért nem jó?


Harga

Jelezd, és ha elfogadják, jó.


AdaZsedo

Szerintem is jó?


RenoArt

" a lany fizet a ferfinak" problem?


arpad.nagykekesi

A 'Kifizeti a ferfit' mert rossz?


aptg.gabi

07.01. már jó! :)


CsabaTheBest

Mert nem a férfit fizeti ki hanem fizet neki

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.