1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He tries again later."

"He tries again later."

Fordítás:Később újra megpróbálja.

February 25, 2014

9 hozzászólás


bsumi

Alapesetben azt jelenti, kipróbál, megkísérel. A tárgy - amennyiben szerepel - segít eldönteni a konkrét jelentést (pl. korábbi mondatban "He tries the soup" volt, kipróbálja - vagyis magyarosabban megkóstolja - a levest... Ha nincs semmi ilyen kapaszkodó, akkor marad a próbál...


haramara

Köszönöm!


Zsolt50

A "később ismét kipróbálja" itt nem játszik?


lingolita

később ismét megkóstolja sem jó hiszen azt is jelenti ez a szó, akkor nem értem...


haramara

Hogyan kell eldönteni, hogy " kóstolja " vagy "próbálja"?


fectroll

Idővel megérzed, ám mind a kettőnek helyesnek kell lennie, ugyanis nincs ott, hogy "mit próbál meg később".


GrgSzabolcs

próbálja újra később nem jó ?? hát nem értem


ZsoltRozin

Megpróbálja később?

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.