"He tries again later."

Fordítás:Később újra megpróbálja.

4 éve

8 hozzászólás


bsumi

Alapesetben azt jelenti, kipróbál, megkísérel. A tárgy - amennyiben szerepel - segít eldönteni a konkrét jelentést (pl. korábbi mondatban "He tries the soup" volt, kipróbálja - vagyis magyarosabban megkóstolja - a levest... Ha nincs semmi ilyen kapaszkodó, akkor marad a próbál...

4 éve

haramara
haramara

Köszönöm!

4 éve

Zsolt50

A "később ismét kipróbálja" itt nem játszik?

4 éve

lingolita

később ismét megkóstolja sem jó hiszen azt is jelenti ez a szó, akkor nem értem...

4 éve

haramara
haramara

Hogyan kell eldönteni, hogy " kóstolja " vagy "próbálja"?

4 éve

fectroll
fectroll

Idővel megérzed, ám mind a kettőnek helyesnek kell lennie, ugyanis nincs ott, hogy "mit próbál meg később".

2 éve

haramara
haramara

Köszönöm!

2 éve

GrgSzabolcs

próbálja újra később nem jó ?? hát nem értem

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.