"He tries again later."

Fordítás:Később újra megpróbálja.

February 25, 2014

9 hozzászólás


bsumi

Alapesetben azt jelenti, kipróbál, megkísérel. A tárgy - amennyiben szerepel - segít eldönteni a konkrét jelentést (pl. korábbi mondatban "He tries the soup" volt, kipróbálja - vagyis magyarosabban megkóstolja - a levest... Ha nincs semmi ilyen kapaszkodó, akkor marad a próbál...

June 30, 2014

haramara

Köszönöm!

June 30, 2014

Zsolt50

A "később ismét kipróbálja" itt nem játszik?

February 25, 2014

lingolita

később ismét megkóstolja sem jó hiszen azt is jelenti ez a szó, akkor nem értem...

April 20, 2014

haramara

Hogyan kell eldönteni, hogy " kóstolja " vagy "próbálja"?

June 2, 2014

fectroll

Idővel megérzed, ám mind a kettőnek helyesnek kell lennie, ugyanis nincs ott, hogy "mit próbál meg később".

October 29, 2015

haramara

Köszönöm!

October 29, 2015

GrgSzabolcs

próbálja újra később nem jó ?? hát nem értem

February 17, 2017

ZsoltRozin

Megpróbálja később?

March 13, 2019

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.