1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Yönetmenin sorumluluğu nedir…

"Yönetmenin sorumluluğu nedir?"

Çeviri:What is the responsibility of the director?

February 25, 2014

6 Yorum


EmrahKahya

"what is the director's responsibility" uygun bir çeviri olmaz mı bu?


Cemil_yesiltas

Neden hem yonetmen icin hemde sorumluluk icin "the" kullanmak zorundayiz?? Ben su "the"yi dogru duzgun kullanmayi ogrenemedim


BLACKWOLF83

Yönetme-nin sorumluluğu mu yoksa yönetmen-in sorumluluğu mu. İlkini düşündüğüm için yanlış yaptım :)


ydem89

director's responsibility kabul edilmeli


Mehmet.Alsancak

E tabi biz Türküz elhamdillillah


a_h.m.e-t

Well, wouldn't it be chair instead of director ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.