"Yönetmenin sorumluluğu nedir?"

Çeviri:What is the responsibility of the director?

February 25, 2014

6 Yorum


EmrahKahya

"what is the director's responsibility" uygun bir çeviri olmaz mı bu?

February 25, 2014

Mbankara

i think so too

March 6, 2014

Cemil_yesiltas

Neden hem yonetmen icin hemde sorumluluk icin "the" kullanmak zorundayiz?? Ben su "the"yi dogru duzgun kullanmayi ogrenemedim

October 5, 2017

ydem89

director's responsibility kabul edilmeli

February 26, 2015

BLACKWOLF83

Yönetme-nin sorumluluğu mu yoksa yönetmen-in sorumluluğu mu. İlkini düşündüğüm için yanlış yaptım :)

January 28, 2015

Mehmet.Alsancak

E tabi biz Türküz elhamdillillah

January 10, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.