1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The directors read our names…

"The directors read our names."

Fordítás:Az igazgatók elolvassák a nevünket.

February 25, 2014

18 hozzászólás


KapusiErika

Ez az a mondat amit kb sose fogok mondani angolul megis annyiszor elojon :p


Andras24

"az igazgatók felolvassák a mi nevünk" nehéz lett volna elfogadni igaz mert kell oda a nevünkET


en_vagyok

Nem a nevünket a jó megoldás, hanem a neveinket!!!! Nevünket, vagy mi nevünk ugyan azt jelenti, hogy minekünk van egy közös nevünk, pl brigád, cég, család. A 'names' többes számot jelöl, tehát neveinket a megoldás, azaz minekünk több nevünk van. Pl külön külön más és más, amit sorban felolvasnak!


FRIDA103629

Szerintem is!


Mriusz5

Igaz, de magyarul így is, úgy is érthető.


BlintVass

Kéne olyan üzemmód, hogy hangot se akarok használni :S


GaborPanama

Van. Úgy hívják, hogy "Kapcsold le a hangszóródat" :)


JnosBr1

Nem hallani az s-t names


LszlSndor8

Az igazgatók helyett igazgatót írtam, nem fogadta el., többszöri visszahallgatás után sem lehet kivenni a többesszámot a beszédben.


EgediFerenc

de ki lehet még hozá ugy hogy mond a szó uttás egy kis sz hangot :)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.