1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I did not have it."

"I did not have it."

Fordítás:Az nem volt meg nekem.

February 25, 2014

29 hozzászólás


krisztinabeata

Jelen időt lehetett hallani


Ninagi

Egyetértek!! A gyors verzióban jelenidőben mondja, csak a lassúban mondja múltidőben.


madeec

Valóban jelenidőben mondja.


brutus01

Igen jó, mert, a mondat azt mondja tükörfordításban "nem rendelkeztem, vagy nem birtokoltam ezt/azt ahogy tetszik. Ez pedig magyarul nem volt nálam.


csordas1

Attól, hogy nem volt nálam, még rendelkezhettem vele, sőt birtokolhattam ezt/azt!


fectroll

A hsz- ed fölött te láttál olyan írást, hogy valaki valamit rossznak titulált, netán van ott fent egy kérdés? Mert ha igen, átcserélem a szemüvegem egy erősebbre....


strike5000

Az I don't have it jelenthetia azt is hogy nem ertem


Panni729515

A kettővel előbbi mondat " They did not have it" helyes fordítása " Nem volt náluk" ennek mintájára én úgy fordítottam " nem volt nálam" , nem találta helyesnek csak "Az nem volt meg nekem.". Van ennek értelmes magyarázata? Ha valaki elmondja akkor talán hamarabb rögződik a helyes fordítás, előre is köszönöm!!


Harga

Mindkettő jó, de ne várd, hogy Duo az összes lehetséges jó megoldást elfogadja. Túl sok lenne.


Zotya242

"Nem nálam volt" elfogadta.


Kapitanyanna

Biztos, hogy ez a jó fordítás?


R973

egy magyarázat jó lenne. köszönöm! :-)


jujuka9

Akkor a "nekem nem volt meg" egyáltalán nem jó fordítás?


aptg.gabi

Már elfogadja. Legalábbis a "Nekem nem volt."-ot azt igen. :) 07.06.


brutus01

Azt kell mondanom, hogy de igen. Csak ez a program nincs még sok dologra felkészítve, különösen nem a változatos magyar szórendre és gondolkodásra. De be lehet jelenteni és akkor idővel javítják.


jujuka9

brutus01, köszönöm!


fectroll

Szellemeknek válaszolsz? Bocsi, nem kekeckedni akarok, csak nem látom az általad megválaszolt kérdéseket. Bocsánat....


Tarnai

Gyakran tapasztalom magam is, hogy a program néha furcsán rendezi a kommenteket. Fenti válaszok itt lentebbi felvetésre adott válaszok.


StanczRoza

akarhogy nezem ,nem tudom leforditani magyarra .: nem voltam ,DE ; He did not have to me ,valami ilyesmi lenne a magyar jelentes angolja .????


zetorka

I have a key - van egy kulcsom

I have the key - nálam van a kulcs

I do not have the key - nincs nálam a kulcs

I do not have it - nincs nálam (ez)

I did not have it - nem volt nálam (ez)

így jön ki


kalti70

Nem volt az enyém -elfogadta 26 04 2015


Hajdusec

Ezek a mondatok.....nyakatekerések...az életről kellene szólniuk...nem fikciókról....


Harga

Szerintem sem vették figyelembe az amerikaiak a magyarok speciális angol tanulási szempontjait, de nem is igen várható el. Erre eddig legjobbnak Dohár Péter könyvét találtam, (de persze a neten sok egyéb is található).


Hunnus

"az nekem nem volt meg" miért nem jó????


Harga

Nem rossz, érdemes javasolnod elfogadásra így: "Az nekem nem volt meg." (Duo szórendje nekem szimpatikusabb.)


Szabarine

igen én is vesztettem egy pontot mert csak a gyors verziót hallgattam meg és ott jelen időben mondja


JanosGrenc

érthetetlen a beszélő hangja


Harga

Nálam tisztán érthető.


bbdict

Ez a görcsös fordítás már másodszor szerepel. Talán megfelelőbb lenne: "Nekem nem volt. " ( arról nincs szó a mondatban, hogy nálam, mellettem, velem, stb... :-D )

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.