"A rendőrség keres engem."

Fordítás:The police are after me.

4 éve

20 hozzászólás


Petra571936

Fhuuu..........

3 éve

bohakerika

The police are after me. Ezt nem értem az after szó hogyan jelenti, hogy keres?

9 hónapja

PardiZsolt

"A rendőrség van után engem."

1 hónapja

Lona08

ez mi a bánatért nem jó? the police look for me

4 éve

timea.simk

Már elfogadja

3 éve

ViolaRakonczai

a look for miért nem jó

4 éve

Tacsika
Tacsika

Nekem már elfogadta!

4 éve

Gizus123

Miért are és miért nem is?

4 éve

Lyzbet

Szia, egyes főneveknek csak többes számú alakjuk van. Ide tartozik minden olyan szerszám és ruhadarab, amely két egyforma részből áll.

Néhány példa:

people (emberek)

glasses (szemüveg)

jeans (farmer)

scissors (olló)

trousers (nadrág)

police(rendőrség)

Ezek után a szavak után az állítmány mindig többesszámban áll!

A "police" azaz a rendőrség szónak csak többes számú formája van, ezért vigyázz a police -szót követő igékkel, mert az igéket a police"szó után többes számban kell ragozni:

pl

.The police are investigating the murder.

A rendőrség a gyilkossági ügyben nyomoz.

4 éve

Gizus123

Nagyon köszönöm a kimerítő válaszodat!

4 éve

Lyzbet

Szívesen!

4 éve

thiam215428

Nagyon koszonom. Sokat segitettel

4 hónapja

hujna

Egy kérdés:seek-ez mit jelent?

4 éve

Handsuplaci

Én régen a keres szót igy tanultam: looking for. Kérdésem, hogy hasznàlhatom a mondatot igy? The police looking for me.

4 éve

MZs1977
MZs1977

The police are looking for me. Így helyes.

1 hónapja

tucika

jót írtam mégis kiütött

3 éve

tucika

Bocsánat elnéztem

3 éve

Rock-a-Bilin

Mi ez Dummies for kezdo nemzetkozileg korozotteknek? J. Sparrow a kapitany es rabszolga-szektas-koncentracios tabor kombo a munka szo alatt mint szinonima. Megis ki tervezi ezt a programot a Monty Python? Van humora a sracoknak, de az jo fekete. :)) :)) :))

3 éve

Fricc85

ez a mondat nem azt jelenti ,hogy "a rendorseg kovet/üldöz engem" ?

3 éve

DvidKolbe

Nem ez a jó válasz? "the police is searching me"?

9 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.