"A rendőrség keres engem."

Fordítás:The police are after me.

February 25, 2014

22 hozzászólás


Petra571936

Fhuuu..........

September 6, 2015

bohakerika

The police are after me. Ezt nem értem az after szó hogyan jelenti, hogy keres?

January 23, 2018

PardiZsolt

"A rendőrség van után engem."

October 11, 2018

Lona08

ez mi a bánatért nem jó? the police look for me

February 25, 2014

timea.simk

Már elfogadja

May 28, 2015

ViolaRakonczai

a look for miért nem jó

February 26, 2014

Tacsika

Nekem már elfogadta!

March 2, 2014

Gizus123

Miért are és miért nem is?

March 3, 2014

Lyzbet

Szia, egyes főneveknek csak többes számú alakjuk van. Ide tartozik minden olyan szerszám és ruhadarab, amely két egyforma részből áll.

Néhány példa:

people (emberek)

glasses (szemüveg)

jeans (farmer)

scissors (olló)

trousers (nadrág)

police(rendőrség)

Ezek után a szavak után az állítmány mindig többesszámban áll!

A "police" azaz a rendőrség szónak csak többes számú formája van, ezért vigyázz a police -szót követő igékkel, mert az igéket a police"szó után többes számban kell ragozni:

pl

.The police are investigating the murder.

A rendőrség a gyilkossági ügyben nyomoz.

March 4, 2014

Gizus123

Nagyon köszönöm a kimerítő válaszodat!

March 4, 2014

Lyzbet

Szívesen!

March 4, 2014

thiam215428

Nagyon koszonom. Sokat segitettel

June 27, 2018

hujna

Egy kérdés:seek-ez mit jelent?

June 29, 2014

Handsuplaci

Én régen a keres szót igy tanultam: looking for. Kérdésem, hogy hasznàlhatom a mondatot igy? The police looking for me.

September 12, 2014

MZs1977

The police are looking for me. Így helyes.

October 8, 2018

tucika

jót írtam mégis kiütött

December 19, 2014

tucika

Bocsánat elnéztem

December 19, 2014

Rock-a-Bilin

Mi ez Dummies for kezdo nemzetkozileg korozotteknek? J. Sparrow a kapitany es rabszolga-szektas-koncentracios tabor kombo a munka szo alatt mint szinonima. Megis ki tervezi ezt a programot a Monty Python? Van humora a sracoknak, de az jo fekete. :)) :)) :))

May 19, 2015

Fricc85

ez a mondat nem azt jelenti ,hogy "a rendorseg kovet/üldöz engem" ?

August 21, 2015

gnesPet

A "the police is looking for me " miert nem jo?

January 14, 2019

GabriellaG283004

Segítséget kérek.... már megint... :( Azt hiszem nem mindegy, hogy elraboltak és azért keres a rendőrség, vagy menekülő bűnöző vagyok és követik a nyomaimat... Ez a mondat melyik verzió?

February 24, 2019

DvidKolbe

Nem ez a jó válasz? "the police is searching me"?

February 7, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.