"The cat jumps on top of the table."

Çeviri:Kedi masanın üzerinde zıplar.

4 yıl önce

5 Yorum


ndizdar
ndizdar

Kendisi tersini sordugunda "masanin uzerine" demisti simdi "uzerinde" isteyip kabul etmedi

3 yıl önce

MehmetUgur246540
MehmetUgur246540

"Kedi masanın üzerine zıplar " Çevirisi de doğru olmalıdır.

3 yıl önce

lkin630169

The cat jumps on top of the table

5 ay önce

Zeynep607118

Burada "top" kelimesinin kullanılması şart mı? "on" yeterli olmuyor mu?

1 ay önce

MehmetUgur246540
MehmetUgur246540

Generally, we use “on” when it is a normal place to put something:

The keys are on the table. And we use “on top of” when it is an unusual place to put something: The keys are on top of the refrigerator.

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.