1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The cat jumps on top of the …

"The cat jumps on top of the table."

Çeviri:Kedi masanın üzerinde zıplar.

February 25, 2014

5 Yorum


ndizdar

Kendisi tersini sordugunda "masanin uzerine" demisti simdi "uzerinde" isteyip kabul etmedi


MehmetUgur246540

"Kedi masanın üzerine zıplar " Çevirisi de doğru olmalıdır.


Zeynep607118

Burada "top" kelimesinin kullanılması şart mı? "on" yeterli olmuyor mu?


MehmetUgur246540

Generally, we use “on” when it is a normal place to put something:

The keys are on the table. And we use “on top of” when it is an unusual place to put something: The keys are on top of the refrigerator.


lkin630169

The cat jumps on top of the table

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.