Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Güle güle ve iyi geceler!"

Çeviri:Goodbye and good night!

4 yıl önce

32 Yorum


Larancesu

Arkadaşlar bu arada başta küfür kullanmamaya dikkat edin

2 yıl önce

zehra361272

Evet ben de sana katiliyorum canim

11 ay önce

BraG16

Aynen ya

8 ay önce

esmanur4504

Güle güle. ve iyi geceler Goodbye. And. Good night

3 yıl önce

nesibe70922

iyi akşamlar yazarken neden başına good yazarız

2 yıl önce

tarik256112

Good iyi demek cunku

1 yıl önce

Fatih304182

İyi olsun diye

5 ay önce

EsatPolat

Güle güle ve iyi geceler

2 yıl önce

adem525088

Goodbye and good night

2 yıl önce

AhmetEyliy

Fine ne demek

1 yıl önce

dilan206981

İyi

1 yıl önce

Fatih304182

İyi olmak manasinda "iyi"

5 ay önce

ehk4

Nights yazınca kabul etmiyor

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Bunları kalıplaşmış ifadeler olarak düşünebilirsiniz.

Örneğin size Türkçe "İyi gece!" deseler, "-ler" ekini atsalar, kulağınıza tuhaf gelir.
İngilizcede ise her daim "Good night!." (tekil) olarak kullanılır.

9 ay önce

Yemir8

Evet çok sacma değil mi?

6 ay önce

godofwinners

goodbye and have a good time yazdım kabul etmedi ne saçma

2 yıl önce

incikin_
incikin_

have a good time: iyi eğlenceler / iyi vakit geçir

9 ay önce

SNEM13

Good by birleşik yazılmak zorundami

2 yıl önce

kaan886682

And koymadımdiye yanlış saydı

1 yıl önce

destina112307

aslında cümle bye bye good night olmalıydı

1 yıl önce

MisLa8

merhaba i want to learn turkish and i need some help pleaze

1 yıl önce

dilan206981

What is the problem?

1 yıl önce

KazimAgace

i want to learn english

2 ay önce

semrakarak5

Çünkü good iyi demek

1 yıl önce

SiriusBlack99

Good nigt derken iyi geceler deki ler çeviriden mi bize öyle geçmiş yoksa onlar mı öyle kulkanıyor anlamış değilim

1 yıl önce

incikin_
incikin_

"İyi geceler"deki "ler" eki bize mahsus; İngilizce'de her zaman "good night".

9 ay önce

ErsinTrk2

Goodbye and good night

11 ay önce

Oktay292833

goodbye good night olmaz mi

10 ay önce

MehmetDeri4

And yerine v yazdım

10 ay önce

EfeDemirok3

Abi normalde Goodbye and good night sorusunda Türkçesi: Allahaısmarladık ve iyi geceler diyor anlamadım???

7 ay önce

gamzeuak1

Neden "good night" oluyor da "fine night" olmuyor dikkatimi çekti sadece

3 hafta önce

gamzeuak1

Neden "good night" oluyor da "fine night" olmuyor dikkatimi çekti sadece

3 hafta önce