"Güle güle ve iyi geceler!"

Çeviri:Goodbye and good night!

4 yıl önce

98 Yorum


Larancesu

Arkadaşlar bu arada başta küfür kullanmamaya dikkat edin

3 yıl önce

zehra361272

Evet ben de sana katiliyorum canim

1 yıl önce

BraG16

Aynen ya

1 yıl önce

esmanur4504

Güle güle. ve iyi geceler Goodbye. And. Good night

3 yıl önce

nesibe70922

iyi akşamlar yazarken neden başına good yazarız

2 yıl önce

tarik256112

Good iyi demek cunku

1 yıl önce

Fatih304182

İyi olsun diye

9 ay önce

EsatPolat

Güle güle ve iyi geceler

2 yıl önce

adem525088

Goodbye and good night

2 yıl önce

AhmetEyliy

Fine ne demek

2 yıl önce

dilan206981

İyi

1 yıl önce

Fatih304182

İyi olmak manasinda "iyi"

9 ay önce

ehk4

Nights yazınca kabul etmiyor

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Bunları kalıplaşmış ifadeler olarak düşünebilirsiniz.

Örneğin size Türkçe "İyi gece!" deseler, "-ler" ekini atsalar, kulağınıza tuhaf gelir.
İngilizcede ise her daim "Good night!." (tekil) olarak kullanılır.

1 yıl önce

Yemir8

Evet çok sacma değil mi?

10 ay önce

godofwinners

goodbye and have a good time yazdım kabul etmedi ne saçma

2 yıl önce

incikin_
incikin_

have a good time: iyi eğlenceler / iyi vakit geçir

1 yıl önce

SNEM13

Good by birleşik yazılmak zorundami

2 yıl önce

kaan886682

And koymadımdiye yanlış saydı

2 yıl önce

destina112307

aslında cümle bye bye good night olmalıydı

1 yıl önce

MisLa8

merhaba i want to learn turkish and i need some help pleaze

1 yıl önce

dilan206981

What is the problem?

1 yıl önce

KazimAgace

i want to learn english

5 ay önce

semrakarak5

Çünkü good iyi demek

1 yıl önce

SiriusBlack99

Good nigt derken iyi geceler deki ler çeviriden mi bize öyle geçmiş yoksa onlar mı öyle kulkanıyor anlamış değilim

1 yıl önce

incikin_
incikin_

"İyi geceler"deki "ler" eki bize mahsus; İngilizce'de her zaman "good night".

1 yıl önce

ErsinTrk2

Goodbye and good night

1 yıl önce

Oktay292833

goodbye good night olmaz mi

1 yıl önce

MehmetDeri4

And yerine v yazdım

1 yıl önce

EfeDemirok3

Abi normalde Goodbye and good night sorusunda Türkçesi: Allahaısmarladık ve iyi geceler diyor anlamadım???

11 ay önce

gamzeuak1

Neden "good night" oluyor da "fine night" olmuyor dikkatimi çekti sadece

4 ay önce

gamzeuak1

Neden "good night" oluyor da "fine night" olmuyor dikkatimi çekti sadece

4 ay önce

R.Corleone

neden good nights yazılmıyor...

4 yıl önce

AksarayliA

İngilizceyi Anadolu sivesindeki Türkçe gibi ceviremezsiniz. İngiltere nin varoşlarında farklı keliimeler de kullanılabiliyor fakat bize öğretilen saray ingilizcesidir. Bir nevi kalıplaşmış ıngiliz kültürüdür. İngilizceyi ogrendikce kelimelerle istediğiniz gibi oynayabilirsiniz ve gayet zevkli dir :)

4 yıl önce

Gamzemlek

Dogru

4 yıl önce

selamiozde

Bu zaten ingilizce değil Amerikan Ingilizcesi

3 yıl önce

tuba899348

Tanlış söylüyorsun

2 yıl önce

fatih482481

Sallma

2 yıl önce

NevzatMeht

Iyi ya daha ne istiyor sub

2 yıl önce

mcanbek10

Hadi canım

4 yıl önce

Damla12345.

Waovvvvv :-)

3 yıl önce

esmabbdg

Kalip cunku :)

4 yıl önce

SuperHamza

Çünkü s eki sade he she it de gelir

2 yıl önce

SenemDila

çünkü çoğul değil

3 yıl önce

gizem317033

S cogul eki cunku

2 yıl önce

BerraIpek

Geçen sefer de goodbye good night yazdim yanlış goodbye, good night yazdi?

3 yıl önce

GksuCici

Ve koymayı unutuyosun

3 yıl önce

Muammer2990

Aynen

3 yıl önce

simay2007

soru çok kolay mı demek istedin?bu arada Muammer lütfen arkadaşım ol!

2 yıl önce

murat838855

Soru zor

2 yıl önce

alim-eromenes

Ulan bye bye niye olmuyo o zaman gule gule yazma gule yaz :)

3 yıl önce

Larancesu

O görüşürüz demek bizim görüşürüz ve iyi geceler yazmamız gerekiyor . O da good bye and good night diye yazılır. Ve başta küfür kullanmışsın

3 yıl önce

Nisa432239

Oluyor

3 yıl önce

leila_fb

Ben good bye and good night yazdim bye bye and good night olmali yazdilar kabul edilmedi cevabim o nasi oluyo ya

2 yıl önce

Malikgil

Söylememe rağmen kabul etmedi!!!!!

3 yıl önce

dualingoingo123

Valla ben doğru yazdım ama tabletteki çeviri yanlış yazdı.

3 yıl önce

TBMD2

Goodbye yerine by by yazdım :)

3 yıl önce

LVNTZDN

Bye bye good night oldu ;)

3 yıl önce

Irfanstnda

alayi yanlis program yaln soyluyo ya

3 yıl önce

Turuncu10

ALLAHU AKBARRRRRRRR

3 yıl önce

AyeMelike

ALLAHU EKBER denilir

2 yıl önce

AyeMelike

O öyle yazılmaz

2 yıl önce

reyyan373

Ben bye bye good nighy yazdim kabul etmedi

3 yıl önce

reyyan373

Acaba bye kelimesini 2defa tazdigim icinmiki arkadaslar

3 yıl önce

deniz469635

Bnde öle yaptım doğru dedi

3 yıl önce

SmeyyeArma1

and yerine ang yazmışım kabul etmedi

3 yıl önce

Rumeyysa

good bye bu şekilde yazdığım için :/

3 yıl önce

KeremImil

good nights olmalı

3 yıl önce

memami01

Arkadaslar bu cumle gule gule ve iyi geceler degilmi peki neden yanlis yaziyor bu

3 yıl önce

uurbekda

Ve ye gerek yokki konusma olarak yanlis bay iyi geceler deriz bayyy ve iyi geceler abesteistikal

3 yıl önce

into54

Goodby Liverpool :))

3 yıl önce

deniz469635

Bye bye ile good bye aynı değilmi başka tercüme diuo

3 yıl önce

MehmetCoskun1

good evening de olmaz mı good night yerine?

3 yıl önce

Eyphan3

Kendi birleşik gösterio bize gelince ayrı :)

3 yıl önce

ahmet301554

Good iyi anlamindaysa iyi gitmeler olmiyacakmi goodbye

3 yıl önce

FurkanGlen

Bye bye dedim kabul etti

3 yıl önce

yagmurr18

HEP KARIŞTIRIYORUM :@

3 yıl önce

Mehmet824730

Mhftyhrdrdjhtmfyhyhfy!jf!hf

3 yıl önce

Mehmet824730

Twrrcguuuyffguuuhhh

3 yıl önce

KaanMantas

Goodbye ile good bye ın farkı var mı arkadaşlar ?

3 yıl önce

Hediye382516

By by yazdim bye olcak mis hı

3 yıl önce

AyeGezer

Good bye degil goodbye diye yazilir

2 yıl önce

OmerBAS81

Goodbye

2 yıl önce

Zeynepsude746258

Good night ın night ına -s takısı getirdim neden kabul edilmedi açıklar mısınız lütfen?

2 yıl önce

simay2007

arkadaş mı arıyorsunuz?yorumlardan-simay seninle arkadaş olacağım-yazın bedava arkadaş fırsatını kaçırmayın.üstelik,bu işten lingot kazanacaksınız.ve bu arada,soru çok kolaydı.

2 yıl önce

BURAKELK2

Ateistler haydi camiye

2 yıl önce

Burak314224

Malmısın?

1 yıl önce

KaanPehliv1

Çok kolaydır

2 yıl önce

NevzatKksa1

smile smile and good night yazdım kabul etmedi :))))

2 yıl önce

Batuhan20055

nights olmayacak mı ler eki almış sonuçta ?

1 yıl önce

incikin_
incikin_

Bunları kalıplaşmış ifadeler olarak düşünebilirsiniz.

Örneğin size Türkçe "İyi gece!" deseler, "-ler" ekini atsalar, tuhaf gelir.
İngilizcede ise her daim "Good night!." olarak kullanılır.

1 yıl önce

naavy

Have a nice night neden olmuyor

3 yıl önce

yoosoof

Goodbye, hoşdakal mena ede bilirmiyiz?

3 yıl önce

BOSNAECO

bir o fazla yaptık diye küfrettim

2 yıl önce

starky21

Film adiydi galiba bu

4 yıl önce

AyeMelike

Ne film gardeş onun bare ismini söylede öğrenelim

2 yıl önce

EmineYILDI13

Duolingo

1 yıl önce

AdemYurt

Am

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.