A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"My career is not like yours."

Fordítás:Az én karrierem nem olyan, mint a tiéd.

4 éve

9 hozzászólás


qqriq

"A pályafutásom nem olyan mint a tiéd." Ezt miért nem fogadta el?

4 éve

PeterArvai

Én se értem miért nem, én is ezt írtam.

4 éve

Csacsika2

Az én karrierem nem tetszik nektek ! -ez miért nem jó ?

1 éve

ACHILLE46

pont ezeket a szavakat írtam, ebben a sorrendben, miért nem fogadja el?

4 éve

Andis77

Nekem elfogadta!

4 éve

zskuci

nekem is :D

4 éve

aptg.gabi

Hurrá, akkor már ezt is javították! :) 14.05.10.

4 éve

fullac

Az én... Vagy a karrierem ugyanazt jelenti

2 éve

Akos.H

A karrierem nem hasonlít a tietekre A karrierem nem hasonlít a tiedre

Na itt hogyan döntöm el? Mindkettő lehetséges szerintem, mert nem látjuk a társalgó feleket hányan vannak. Az első verziót írtam, nem fogadta el...

1 éve