1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O konuşur, o dinler."

"O konuşur, o dinler."

Çeviri:He speaks, she listens.

February 25, 2014

40 Yorum


berk799920

"He talk,He hear" neden olmadı ki?


Buse377997

Çünkü hem öyle bir şık bide hear duymak listen dinlemek o yüzden listen olucak


Edanur427281

Geniş zaman olduğu için "He she it "den sonra "s"gelmesi lazim


MELEK423382

I, you , we , they de geçerlimi ?


Edanur427281

Öyle bir şık yok çünkü


mehmetmoli

Sadece şıklı olarak sorulmuyor ki sorular aynı cümle speaking reading writing şeklinde de sorulabiliyor


neva115875

Hear duymak listen dinlemek


zzeyneeep

Hear duymak demek çünkü


toledorobson

She speaks, he listens olsa daha mantikli olurdu :)


aytekin06

''The she speaks, the she listens'' belirli bir kişiden bahsediyorsak bu kullanım yanlışmı olur cevabı bu şekilde kabul etmedi


bilgekaganyilmaz

I, you, he, she, it, we, they olunca başa the gelmez.


Never2Kill

Birinci cümle ikinci olarak istenmiş ikinci cümle ise birinci olarak istenmiş ama çevirdiğimizde hepsi olduğu gibi yazılıyor ve ikiside he nerden bilecez biri she olsaydı en azından düzeltirdik


cagriozkaya

And yazdim araya iyimi.


mehmetserter

Araya virgül koymadım diye aynı cevabı kabul etmedi. Demek ki noktalamalarada dikkat etmek gerekiyor.


Mehme_t

It speaks, it listens dedim kabul etti.


Emocuk

Nasıl ya bana yanlış dedi


Beyzanur456958

Cevaplardan birini kaçırdın diyo anlamadım gitti ya :D


Whiskeyice

tek seferde yazdım valla , :D


Theyasuo

doğrusunu yazdım kabul etmedi bu nasıl iş ya


fatihkarad14

Burda niye "is" kullanılmadı


Serdarmert7

Geniş zamanda am is are gelmez


[aktif olmayan kullanıcı]

    Konuşmak bir eylemdir, eylemlerden önce am/is/are gelmez.


Dila2167

    Yanlış kullanım


GamzeKili

    Speak yerine neden talk ı kabul etmedi ki


GamzeKili

    Virgülü koyunca kabul etti. Pardonnn


Nilkisaani

    Çünkü talk konuşmak


Serdarmert7

    He talk, he listen yazdım kabul etmedi ne fark ediyor ki


AbHal

    Seçenekte iki özne de “he” ayrıca “he” kullanılsa da doğru olure


AbHal

    Klavye kullanımında iki özne de “ he” olarak verilmiş ve yanıt bölümünde “she” istenirken ( she seçenekte olmadığı için de bölümü geçemiyorsunuz), manuel yazımda bir başka yanıtın “he” ve “he” ile verilebileceğini belirtiyorsunuz. Sanırım siz bu bildirimler kutusu ile ilgilenmiyorsunuz.


afak219869

    Ben de aynısını yazdım yanlış diyor


Furkann35

    She talks and he listens. ve neden ekledim bilmiyorum ama böylede olmalıydı bence konuşma talk


murat37073

    Ben dogru yaptım yanlis diyor yine de ayni cevap ama can gitti


Hilalinci_

    Speak ıle talk arasındakı fark ne


undefinedgender

    She speaks she listens nige olmuyor iki she birbirini dinleyemez mi ?


ays333

    Neden she olmuyor ya cok sacma


Zehra623618

    She ve he nin olmasının anlamı ne?


AliTahirve

    abi buda olmaz mı ya

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.