Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O konuşur, o dinler."

Çeviri:He speaks, she listens.

4 yıl önce

22 Yorum


berk799920

"He talk,He hear" neden olmadı ki?

5 ay önce

aytekin06

''The she speaks, the she listens'' belirli bir kişiden bahsediyorsak bu kullanım yanlışmı olur cevabı bu şekilde kabul etmedi

3 yıl önce

bilgekaganyilmaz

I, you, he, she, it, we, they olunca başa the gelmez.

3 yıl önce

nedagorur

yanlış olur

3 yıl önce

cagriozkaya

And yazdim araya iyimi.

3 yıl önce

mehmetserter

Araya virgül koymadım diye aynı cevabı kabul etmedi. Demek ki noktalamalarada dikkat etmek gerekiyor.

3 yıl önce

Mehme_t

It speaks, it listens dedim kabul etti.

3 yıl önce

Emocuk

Nasıl ya bana yanlış dedi

9 ay önce

Beyzanur456958

Cevaplardan birini kaçırdın diyo anlamadım gitti ya :D

3 yıl önce

Whiskeyice

tek seferde yazdım valla , :D

2 yıl önce

Theyasuo

doğrusunu yazdım kabul etmedi bu nasıl iş ya

2 yıl önce

fatihkarad14

Burda niye "is" kullanılmadı

2 yıl önce

esra873601

Konuşmak bir eylemdir, eylemlerden önce am/is/are gelmez.

11 ay önce

toledorobson

She speaks, he listens olsa daha mantikli olurdu :)

1 yıl önce

Ceren368744

Yanlış kullanım

1 yıl önce

Ibrahim566797

Bozuk

1 yıl önce

banur13

İt i niye kabul ediyo

1 yıl önce

MertAkbulu4

Bozuk kabul etmiyor

8 ay önce

26.Abdulla

Hata

7 ay önce

26.Abdulla

J

7 ay önce

GamzeKili

Speak yerine neden talk ı kabul etmedi ki

5 ay önce

GamzeKili

Virgülü koyunca kabul etti. Pardonnn

5 ay önce