1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O konuşur, o dinler."

"O konuşur, o dinler."

Çeviri:He speaks, she listens.

February 25, 2014

32 Yorum


berk799920

"He talk,He hear" neden olmadı ki?

March 5, 2018

Edanur427281

Öyle bir şık yok çünkü

January 23, 2019

Edanur427281

Geniş zaman olduğu için "He she it "den sonra "s"gelmesi lazim

January 23, 2019

Buse377997

Çünkü hem öyle bir şık bide hear duymak listen dinlemek o yüzden listen olucak

July 26, 2019

neva115875

Hear duymak listen dinlemek

July 19, 2019

aytekin06

''The she speaks, the she listens'' belirli bir kişiden bahsediyorsak bu kullanım yanlışmı olur cevabı bu şekilde kabul etmedi

September 18, 2014

bilgekaganyilmaz

I, you, he, she, it, we, they olunca başa the gelmez.

October 19, 2014

nedagorur

yanlış olur

September 20, 2014

cagriozkaya

And yazdim araya iyimi.

October 6, 2014

mehmetserter

Araya virgül koymadım diye aynı cevabı kabul etmedi. Demek ki noktalamalarada dikkat etmek gerekiyor.

January 25, 2015

Mehme_t

It speaks, it listens dedim kabul etti.

May 24, 2015

Emocuk

Nasıl ya bana yanlış dedi

October 28, 2017

Beyzanur456958

Cevaplardan birini kaçırdın diyo anlamadım gitti ya :D

July 25, 2015

Whiskeyice

tek seferde yazdım valla , :D

September 1, 2015

Theyasuo

doğrusunu yazdım kabul etmedi bu nasıl iş ya

December 1, 2015

fatihkarad14

Burda niye "is" kullanılmadı

August 9, 2016

Serdarmert7

Geniş zamanda am is are gelmez

October 13, 2018

esra873601

Konuşmak bir eylemdir, eylemlerden önce am/is/are gelmez.

September 4, 2017

toledorobson

She speaks, he listens olsa daha mantikli olurdu :)

November 4, 2016

Dila2167

Yanlış kullanım

June 11, 2017

Ibrahim566797

Bozuk

July 15, 2017

banur13

İt i niye kabul ediyo

July 18, 2017

MertAkbulu4

Bozuk kabul etmiyor

November 21, 2017

26.Abdulla

Hata

December 24, 2017

26.Abdulla

J

December 24, 2017

GamzeKili

Speak yerine neden talk ı kabul etmedi ki

February 24, 2018

GamzeKili

Virgülü koyunca kabul etti. Pardonnn

February 24, 2018

Serdarmert7

He talk, he listen yazdım kabul etmedi ne fark ediyor ki

October 13, 2018

AbHal

Seçenekte iki özne de “he” ayrıca “he” kullanılsa da doğru olure

October 14, 2018

AbHal

Klavye kullanımında iki özne de “ he” olarak verilmiş ve yanıt bölümünde “she” istenirken ( she seçenekte olmadığı için de bölümü geçemiyorsunuz), manuel yazımda bir başka yanıtın “he” ve “he” ile verilebileceğini belirtiyorsunuz. Sanırım siz bu bildirimler kutusu ile ilgilenmiyorsunuz.

October 14, 2018

ElifZmra4

Neee

December 22, 2018

afak219869

Ben de aynısını yazdım yanlış diyor

June 7, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.