A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The turtles drink milk."

Fordítás:A teknősök tejet isznak.

4 éve

18 hozzászólás


dendibaba

A teknosok nem is isznak tejet :D

4 éve

sz_zsofi

Oly mindegy, ez egy példa mondat ami segít abban, hogy megtanuld az alapokat! :P

4 éve

Lea0617

Igazad van! Nem értem miért olyan nagy szám,hogy egy teknős tejet iszik!

3 éve

fectroll
fectroll

És mégis le lehet fordítani angolról magyarra és fordítva is. Ez meg azt jelenti, hogy a mondatban lévő összes szó LÉTEZIK! Na, erről ennyit!

4 éve

aicps

A teknősbéka A szó használata helytelen, mert két faj keveredik benne: a hüllők és a kétéltűek faja. A "teknősbéka" hüllő. És rendszertanilag helyes megnevezése: teknős.

4 éve

fectroll
fectroll

Ennek a hozzászólásnak csak úgy lenne értelme, a biológia órán lennénk, vagy ezt leírtad volna angolul....

4 éve

zsozsoo

oké, hogy leírták hogy 'a kacsák tejet isznak' de hogy már a teknősök is NA AZ MÁR TÚLZÁS!!!!!!!!!!!!!!

3 éve

szilarduk
szilarduk

Akkor mégsem vodkát..

4 éve

sirbob5

Előbb sajtot esznek, most pedig tejet isznak. Ez csak egy dolgot jelenthet. ILLUMINATI CONFIRMED

2 éve

Putnaidm

Teknosbéka nem létezik, csak is teknos..rossz a szóhasznàlat :-)

2 éve

VeronikaSz10

Olyan életszerű mondatok vannak :-P

3 éve

NoraSznida

Lehetne kicsit életszerűbb...

2 éve

SzemokeCse

Abba belekotott hogy nem teknos hanem teknosbeka

3 éve

BenceKiss7

Az előbb az volt jó hogy teknősök most meg az a jó hogy teknősbékák nem mind egy?

2 éve

jon1121

szerintetek?

1 éve

TamasGabor3

Ez nem igaz

1 éve

Doresz14

Hát ez pont a teknősökre vall..

1 éve

Capi01

Nekem tetszik, hogy nem mindig valós állítások vannak, mert így jobban kell figyelnem a mondat értelmezésére...

1 hete