"Chłopak przyszedł ze szkoły."

Tłumaczenie:The boy has come from school.

1 rok temu

6 komentarzy


Magorzata193066

Przyszeld - came. Dlaczego nie?

1 rok temu

angielski623572

A czy moze być? - The boy went from school

10 miesięcy temu

RznCscvB

ponieważ "went" znaczy "poszedł" a tutaj "chłopak przyszedł ze szkoły"; zastanawiam się nad czasem - dlaczego nie "the boy came from school" - przecież nie wiemy kiedy przyszedł

7 miesięcy temu

Grzech6

The boy cames from school. - dlaczego jest bledem?

2 miesiące temu

mieczyslaw644199

Dlaczego nie może być "the boy" ?

1 rok temu

AelienFelis
AelienFelis

Jak najbardziej może i przecież jest...?

1 rok temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.