1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "My dog plays with the leaves…

"My dog plays with the leaves."

Μετάφραση:Ο σκύλος μου παίζει με τα φύλλα.

December 23, 2016

3 σχόλια


6970130608

Πώς γίνεται από leaf στον ενικό, να γίνεται leaves στον πληθυντικό ( και όχι leafs ) ένας Θεός ξέρει.


tlSlD7pP

Χαιρετώ σας! Στην περίπτωση που το ουσιαστικό λήγει σε -f or -ef , αυτή η κατάληξη -f or -ef αποβάλλεται και μπαίνει η κατάληξη -ves και σχηματίζεται ο πληθυντικός και προφέρεται - βζ. Πχ. Leaf - leaves Knife- Knifes Wife- wives Ελπίζω να βοήθησα.


mizinamo

Και από το roof (στέγη, σκεπή) έχουμε πλυθηντικό roofs ... που προφέρεται μεν /ρουβζ/, γράφεται δε σα να ήταν /ρουφς/!

{Αλλά σήμερα έχει και άτομα που λένε /ρουφς/, όπως γράφεται.)

Ιστορικοί λόγοι....

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.