"We are boys."

Μετάφραση:Εμείς είμαστε αγόρια.

December 23, 2016

7 σχόλια


mHiJ6

Με μπερδεψε η λεξη παιδια μετην λεξη αγορια


onqA6

Εμεις ειμασται αγωρια


koula187840

Γιατί είναι λάθος το ήμαστε;


mizinamo

Επειδή το ήμαστε είναι παρελθόν, το είμαστε παρών.


ELENA435885

Ήμαστε αγόρια... αφου αυτο ειναι το σωστό


mizinamo

Όχι... το ήμαστε με ήτα είναι παρελθόν, το είμαστε με έψιλον γιώτα είναι ενεστώτας.


renato516976

Ειμαστε αγορια

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.