Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"We are boys."

Μετάφραση:Εμείς είμαστε αγόρια.

πριν από 1 χρόνο

7 σχόλια


mHiJ6

Με μπερδεψε η λεξη παιδια μετην λεξη αγορια

πριν από 1 χρόνο

onqA6

Εμεις ειμασται αγωρια

πριν από 1 χρόνο

koula187840

Γιατί είναι λάθος το ήμαστε;

πριν από 1 χρόνο

mizinamo
mizinamo
Mod

Επειδή το ήμαστε είναι παρελθόν, το είμαστε παρών.

πριν από 1 χρόνο

ELENA435885

Ήμαστε αγόρια... αφου αυτο ειναι το σωστό

πριν από 11 μήνες

mizinamo
mizinamo
Mod

Όχι... το ήμαστε με ήτα είναι παρελθόν, το είμαστε με έψιλον γιώτα είναι ενεστώτας.

πριν από 11 μήνες

renato516976

Ειμαστε αγορια

πριν από 10 μήνες