"We are boys."

Μετάφραση:Εμείς είμαστε αγόρια.

December 23, 2016

7 σχόλια


mHiJ6

Με μπερδεψε η λεξη παιδια μετην λεξη αγορια

May 19, 2017

onqA6

Εμεις ειμασται αγωρια

July 20, 2017

koula187840

Γιατί είναι λάθος το ήμαστε;

July 31, 2017

mizinamo

Επειδή το ήμαστε είναι παρελθόν, το είμαστε παρών.

August 1, 2017

ELENA435885

Ήμαστε αγόρια... αφου αυτο ειναι το σωστό

September 17, 2017

mizinamo

Όχι... το ήμαστε με ήτα είναι παρελθόν, το είμαστε με έψιλον γιώτα είναι ενεστώτας.

September 18, 2017

renato516976

Ειμαστε αγορια

September 25, 2017
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.