Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Jego dzieci czytają gazetę."

Tłumaczenie:His children read the newspaper.

4 lata temu

12 komentarzy


Kamil442871

Dlaczego "the"?

7 miesięcy temu

Zuzia904056
Zuzia904056

Dziwne bo napisalam "children" a jak nacisnelam na slowo "dzieci" to bylo children, a poprawilo "babies"

1 rok temu

julia2j2

dlaczego nie może być "a newspaper"

3 lata temu

Agata770734

Też bym chciała wiedzieć ta różnice chyba... To jest jego gazeta dlatego the. Miło bybylo gdyby ktoś wyjaśnił =)

2 miesiące temu

Sylwia1446

Mam pytanie, bo nie rozumiem: czemu nie pisze sie childrens tylko children? Bo sie zastanawiam i noe mam pojecia...

5 miesięcy temu

monika650143

Liczba mnoga nieregularna tak jak man i men

3 miesiące temu

AgniesiaDeresia

Skąd mam wiedzieć że tu powinno być the. W zadaniu z pl na en nie ma napisane że chodzi o tę gazetę

1 miesiąc temu

surdyku79

Zgadzam się

3 lata temu

Radeks75

Wg mnie powinno byc: his children are reading the newspaper.

1 rok temu

KafarPL

Czyli jeśli przed czasownikiem jest liczba mnoga to się nie daje s na końcu ?

4 lata temu

mirriel
mirriel

Tylko trzecia osoba liczby pojedynczej ma inną formę czasownika (czyli właśnie to s).

4 lata temu

monika650143

S jest dla liczby pojedynczej osoby trzeciej On ona ono

3 miesiące temu