"Jego dzieci czytają gazetę."

Tłumaczenie:His children read the newspaper.

4 lata temu

17 komentarzy


Kamil442871

Dlaczego "the"?

1 rok temu

Zuzia904056

Dziwne bo napisalam "children" a jak nacisnelam na slowo "dzieci" to bylo children, a poprawilo "babies"

1 rok temu

julia2j2

dlaczego nie może być "a newspaper"

3 lata temu

Agata770734

Też bym chciała wiedzieć ta różnice chyba... To jest jego gazeta dlatego the. Miło bybylo gdyby ktoś wyjaśnił =)

7 miesięcy temu

Agata118938

no wls mam to samo

3 miesiące temu

Damian3307

Ja napisałem a newspaper i zaliczylo

3 miesiące temu

Sylwia1446

Mam pytanie, bo nie rozumiem: czemu nie pisze sie childrens tylko children? Bo sie zastanawiam i noe mam pojecia...

10 miesięcy temu

monika650143

Liczba mnoga nieregularna tak jak man i men

8 miesięcy temu

Bejbis2

Bo to juz jest liczba mnoga a pojedyncza to child.

3 miesiące temu

AgniesiaDeresia

Skąd mam wiedzieć że tu powinno być the. W zadaniu z pl na en nie ma napisane że chodzi o tę gazetę

6 miesięcy temu

AnnaObrbsk4

His children reads newspeaper

4 miesiące temu

AlicjaWojd2

Przez to ,że nie dałam kropki na końcu zdania to mi nie zaakceptowali

1 miesiąc temu

Radeks75

Wg mnie powinno byc: his children are reading the newspaper.

2 lata temu

surdyku79

Zgadzam się

3 lata temu

KafarPL

Czyli jeśli przed czasownikiem jest liczba mnoga to się nie daje s na końcu ?

4 lata temu

mirriel

Tylko trzecia osoba liczby pojedynczej ma inną formę czasownika (czyli właśnie to s).

4 lata temu

monika650143

S jest dla liczby pojedynczej osoby trzeciej On ona ono

8 miesięcy temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.