1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Jego dzieci czytają gazetę."

"Jego dzieci czytają gazetę."

Tłumaczenie:His children read the newspaper.

February 25, 2014

22 komentarze


lena643582

Wiem też tego ,,a" ,,the" nielubie


AgniesiaDeresia

Skąd mam wiedzieć że tu powinno być the. W zadaniu z pl na en nie ma napisane że chodzi o tę gazetę


NewOneUsername

Ja wpisałam 'a' i zostało uznane za poprawne. Wygląda na to, że bezwzględnie każdy rzeczownik w liczbie pojedynczej potrzebuje przedimka: 'a' jeśli mówimy o czymś ogólnie, 'the' - jeśli mówimy o tej konkretnej rzeczy.


julia2j2

dlaczego nie może być "a newspaper"


Tajler04

Też bym chciała wiedzieć ta różnice chyba... To jest jego gazeta dlatego the. Miło bybylo gdyby ktoś wyjaśnił =)


Agata118938

no wls mam to samo


Damian3307

Ja napisałem a newspaper i zaliczylo


Kinga249931

Tez tak napisalam i mi nie zaliczylo...


Zuzia904056

Dziwne bo napisalam "children" a jak nacisnelam na slowo "dzieci" to bylo children, a poprawilo "babies"


lena643582

Też tego nierozumiem


Sylwia1446

Mam pytanie, bo nie rozumiem: czemu nie pisze sie childrens tylko children? Bo sie zastanawiam i noe mam pojecia...


monika650143

Liczba mnoga nieregularna tak jak man i men


Bejbis2

Bo to juz jest liczba mnoga a pojedyncza to child.


[użytkownik usunięty]

    Wg mnie powinno byc: his children are reading the newspaper.


AnnaObrbsk4

    His children reads newspeaper


AlicjaWojd2

    Przez to ,że nie dałam kropki na końcu zdania to mi nie zaakceptowali


ahacz21

    Troche bezsens bo miałem poprawną formę i zerwało streak punktów


Monastario

    Dlaczego nie jest akceptowana forma "paper" zamiast "newspaper"?


piotr523492

    Dlaczego nie moze być "reading " jezeli jest pytanie "czytają " czyli czynność wykonywana teraz.


yaco1974

    A ja bym zmieniła lektora

    Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.