A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Megkóstolják az ételt."

Fordítás:They try the food.

4 éve

8 hozzászólás


seberson

a taste itt nekem megint tök új volt...jó érzés ilyenek miatt elveszteni a szíveket:/

4 éve

lukealadar33

Én is most találkoztam először a "taste" szóval = mínusz egy élet...

4 éve

O.Gabi64

ezt választottam,akkor miért rossz???????????????

4 éve

Lona08

mert 2 jó válasz van

4 éve

kildike

Ha itt jo a try, akkor az elobb a sajtnal miert nem fogadta el? Ott hibanak vette, hogy megkostolom, szerinte megprobalom, itt pedig hiba, hogy a kostolast nem jeloltem.:(

4 éve

Gizus123

Ez igaz, arról nem is beszélve, hogy a "taste" szót még nem tanultuk, s ha külön nem nézem meg egy szótárban, akkor én sem jelölöm be másodiknak.

4 éve

almakortebarack

Ez miért nem jó? "They taste the dish."

3 éve

JzsiFekete1

Mert lehet,hogy nem jelölted be a második választ.

1 éve