A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A teknős vizet iszik."

Fordítás:The turtle drinks water.

4 éve

10 hozzászólás


bsumi

Egyszerű jelen (simple present)-ben - amiben itt a feladatok zöme szerepel - E3-ban minden ige, illetve tagadásnál, kérdésnél a do segédige "s" vagy "es" végződést kap, a többi esetben marad az alap igealak. Drinks, goes, does, stb.

4 éve

Donat88HUN

Így van

4 éve

evi510

miért drinks? miért nem drink?

4 éve

andika0503

Mert egyes szám harmadik személyben, a he/she/is után az ige -s személyragot kap. I drink water. She drinks water. He drinks water. You drink water. We drink water. They drink water. Remèlem jòl ìrtam :)

4 éve

pzootya

Egyszerűen nem bírja ezt befogni az agyam. :(

4 éve

Luciho
Luciho

Miert nem "the turtle"?

4 éve

maricusi

Ha én fordítom teknősnek, csak a teknősbékát fogadja el (másik feladatnál) itt meg jó így is.

4 éve

markusz19

The turtle water drinks.. Ezt mert nem fogadja el??????

4 éve

maricusi

Alany állítmány tárgy a sorrend

4 éve

DinaTth2

Mert the turtle drinks water a helyes :) elöszőr azt hittem mint te de mégse

3 éve