1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They take a sandwich."

"They take a sandwich."

Fordítás:Elvesznek egy szendvicset.

February 25, 2014

9 hozzászólás


katonaeviii

A take nem egyenlő a buy-al ami azt jelenti hogy venni. A take elvinni vagy vinnit jelent vennit nem

February 25, 2014

GeriszPressz

igen nekem is ez volt a probléma :D

March 30, 2014

baggio75

A fognak egy szendvicset miért nem jó?

February 26, 2014

nlivia76

Az Elfogadnak egy szendvicset miért nem jó?

March 21, 2014

GeriszPressz

mert nem az a mondat hogy: They allow a sandwich.

March 30, 2014

Riri401

A take PONTOSAN mit jelent????

July 4, 2014

LaszloHorvath002

"Egy szendvicset visznek" ez így nem jó? akkor azt hogyan mondom?

July 20, 2014

ErikAzAngo

nem jó a mondtat. azt is jelentheti, hogy magához veszi, nem feltétlen pénzért veszi.

September 24, 2014

mama705978

They buy a sandwich.

May 25, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.