A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A nő ruhát visel."

Fordítás:The woman wears a dress.

4 éve

12 hozzászólás


ImreErddi

Miért kell az "a" az angol mondatba? Nem volt a fordításban, hogy egy ruhát visel, csak annyi higy ruhát visel

4 éve

RomulusElli

Az "a" határozatlan névelő, nem számnév. A megszámolható főnevek előtt használjuk, ha pl. általában ruhában jár, nem nadrágban. Mi is mondjuk: van egy könyvem. Ez értelemszerűen nem azt jelenti, hogy csak EGY könyvem van. - Azt hiszem, hogy kb. így van.

4 éve

GizellaSelmeczi

miért nem jó a cloth??

4 éve

Maminti.
Maminti.

A "clothes" rendhagyó, csak többes számú alakja van.

4 éve

Savolla

Nekem pont azt kérte... A dress nem volt jo

1 éve

ZitaCovrig

ez a megoldás nem jó...miért kell határozott névelő a ruha elé?

4 éve

Gallpapa

Szerintem sem jó, de az " a " az határozatlan névelő. :-)

4 éve

ZitaCovrig

igen, és köszi a figyelmeztetést ;)

4 éve

Gallpapa

Akkor miért nem " egy ruhát visel" ? Annyi az elírás hogy kezd elmenni a kedvem az egésztől. Sok esetben nem fogadja el a saját felajánlott szavait sem!

4 éve

Faubl

Miért nem kell a clothes elé a határozatlan névelő "a" ha a dress elé pedig rak a fordításban. Ezt magyarázza el nekem valaki.

4 éve

Maminti.
Maminti.

Azért, mert a "clothes" többes számú alak (rendhagyó, mert nincs egyes számú alakja), a "dress" viszont egyes számú. És az angol nyelvben a megszámlálható főnevek elé, (természetesen egyes számban) kötelező az "a/an" határozatlan névelő használata, ha nincs előtte "the", vagy személyes névmás.

4 éve

VICTORA.CSOBAN

Hibànak számít a jó vàlasz... Sorrend is ugyanaz pedig

3 éve