"Use your time well!"

Çeviri:Zamanınızı iyi kullanın!

February 25, 2014

23 Yorum

Konu önem sırasına göre

kompedangi

Zamanını iyi kullan ı bile kabul etmedi soğumaya başladım uygulamadan

August 3, 2015

TunaAcm

Aynen

April 23, 2019

orhan_gazi

Burada good da kullanılabilir miydi kullanılamıyorsa neden açıklayabilir misiniz?

March 3, 2014

Selcen_Ozturk

good bir sifat, yani kendinden sonra bir isim gelmeli, yani olmaz

August 12, 2014

hmustak

zamanı iyi kullan?

August 12, 2014

omercito
Mod
  • your time = zamanın

  • use your time = zamanını kullan

  • use your time well = zamanını iyi kullan

August 12, 2014

hmustak

thank you

August 12, 2014

GkhanYlmaz5

"Zamanını iyi kullan" bunu kabul etmedi.

January 22, 2019

GkhanYlmaz5

Neden olabilir?

January 22, 2019

HlyaCihangir

''Zamanını iyi kullan!'' doğru kabul edilmelidir.

February 9, 2019

emrahalma5

Well çok iyi manasınada gelmiyor mu gelemiyor mu admin ..?

February 25, 2014

Selcen_Ozturk

hayır

February 25, 2014

Tam35rdem

Use well your time! neden yanlıştır?

July 13, 2014

Selcen_Ozturk

yanlis. neyi "use" etmesi gerektigini hemen use'dan sonra soylemeniz lazim, araya bir sey giremez

August 12, 2014

zahter35

your zaten senin/sizin anlamına geliyor. ha zamanını ha zamanınızı... ikisi de doğru! artı use, burada hem "kullan" hem "değerlendir" anlamında. zamanını(zı) iyi değerlendir(in)'i de kabul ediyorum ben; sıkıntı yapmayın :)

December 13, 2014

pakizebal

Söylemeden kabul ediyor

August 1, 2015

dramatikbakisli

zamanını verimli kullan da bir alternatif olabilir mi?

July 22, 2016

BeyzaKYCN

Bencede

April 25, 2018

cevikoguzhan

zamanı iyi kullanırsın

October 9, 2016

EsmerLyaso

Bence burda zamanini mukemmel kullan diyiyor

September 6, 2017

IMAGIN_1

Güzel söz

March 2, 2019

K.Huseyn

Zamani iyi kullan yalnis olan ney anlamadim

April 18, 2019

AysuYes

Kendi sesini bile anlamadı sizi ankayamaz

May 19, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.