"Useyourtimewell!"

Çeviri:Zamanınızı iyi kullanın!

4 yıl önce

15 Yorum


orhan_gazi

Burada good da kullanılabilir miydi kullanılamıyorsa neden açıklayabilir misiniz?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

good bir sifat, yani kendinden sonra bir isim gelmeli, yani olmaz

4 yıl önce

hmustak

zamanı iyi kullan?

4 yıl önce

omercito
omercito
  • your time = zamanın

  • use your time = zamanını kullan

  • use your time well = zamanını iyi kullan

4 yıl önce

hmustak

thank you

4 yıl önce

kompedangi

Zamanını iyi kullan ı bile kabul etmedi soğumaya başladım uygulamadan

3 yıl önce

emrahalma5

Well çok iyi manasınada gelmiyor mu gelemiyor mu admin ..?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır

4 yıl önce

Tam35rdem

Use well your time! neden yanlıştır?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yanlis. neyi "use" etmesi gerektigini hemen use'dan sonra soylemeniz lazim, araya bir sey giremez

4 yıl önce

pakizebal

Söylemeden kabul ediyor

3 yıl önce

dramatikbakisli

zamanını verimli kullan da bir alternatif olabilir mi?

2 yıl önce

BeyzaKYCN

Bencede

7 ay önce

cevikoguzhan

zamanı iyi kullanırsın

2 yıl önce

EsmerLyaso

Bence burda zamanini mukemmel kullan diyiyor

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.