Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"What are your views?"

Μετάφραση:Ποιες είναι οι απόψεις σας;

πριν από 1 χρόνο

12 σχόλια


VickySpy

Γιατί το "ποιές είναι οι απόψεις ΣΟΥ"-και όχι ΣΑΣ- δεν θεωρείται σωστό;;;;

πριν από 1 χρόνο

D_..
D_..
Mod

Προφανώς είναι παράληψη! ;)

πριν από 1 χρόνο

Mavirenes

κι εγώ την ίδια απορία έχω

πριν από 1 χρόνο

SeviKyrias

Σωστά...

πριν από 7 μήνες

konsbark

View σημαινει και αποψη εκτος απο θεα;

πριν από 1 χρόνο

Taniathasta
Taniathasta

Παρακαλώ, διορθώστε την παράληψη

πριν από 1 χρόνο

katerina221333

μπορεί να είναι ή σας ή σου

πριν από 1 χρόνο

dimstath

και στον ενικό και στον πληθυντικό χρησιμοποιείται το your. where is the mistake?

πριν από 11 μήνες

bourakos
bourakos

ποιος διορθωνει?

πριν από 10 μήνες

andrikon

Φωνή βοώντος εν τη ερήμω

πριν από 3 μήνες

VkeR13

αυτο μπορει να σημαινει ΚΑΙ ποιες ειναι οι αποψεις σου??

πριν από 3 μήνες

jaye16
jaye16
Mod

Βεβαίως, έχετε δίκιο. Προστέθηκε στις σωστές λύσεις. Ευχαριστούμε.

πριν από 3 μήνες