Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"What are your views?"

Μετάφραση:Ποιες είναι οι απόψεις σας;

πριν από 1 χρόνο

12 σχόλια


VickySpy

Γιατί το "ποιές είναι οι απόψεις ΣΟΥ"-και όχι ΣΑΣ- δεν θεωρείται σωστό;;;;

πριν από 1 χρόνο

D_..
D_..
Mod

Προφανώς είναι παράληψη! ;)

πριν από 1 χρόνο

Mavirenes

κι εγώ την ίδια απορία έχω

πριν από 1 χρόνο

SeviKyrias

Σωστά...

πριν από 5 μήνες

konsbark

View σημαινει και αποψη εκτος απο θεα;

πριν από 1 χρόνο

Taniathasta
Taniathasta

Παρακαλώ, διορθώστε την παράληψη

πριν από 1 χρόνο

katerina221333

μπορεί να είναι ή σας ή σου

πριν από 1 χρόνο

dimstath

και στον ενικό και στον πληθυντικό χρησιμοποιείται το your. where is the mistake?

πριν από 9 μήνες

bourakos
bourakos

ποιος διορθωνει?

πριν από 8 μήνες

andrikon

Φωνή βοώντος εν τη ερήμω

πριν από 1 μήνα

VkeR13

αυτο μπορει να σημαινει ΚΑΙ ποιες ειναι οι αποψεις σου??

πριν από 1 μήνα

jaye16
jaye16
Mod

Βεβαίως, έχετε δίκιο. Προστέθηκε στις σωστές λύσεις. Ευχαριστούμε.

πριν από 1 μήνα