A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I want to serve a special wine at the next dinner."

Fordítás:Egy különleges bort szeretnék felszolgálni a következő vacsoránál.

4 éve

20 hozzászólás


nyusziagyar

"különleges bort akarok felszolgálni a következő vacsorán" - magyarul "egy"-el vagy anélkül ugyanazt jelenti

4 éve

SM29

szerintem is

4 éve

BoroZol
BoroZol

szerintem is...

4 éve

P.Gabor

szerintem is....

4 éve

aptg.gabi

Utálom ezt a mondatot! Mindig kimarad vmi. Még odaírhatta volna gyertyafényben, piros ruhában csak neked.

4 éve

d.zoli

bort nem fogadta el,helyette bot a jó sürgősen ki kellene javítani!

4 éve

Agnes930828

Egyetértek

4 éve

Csandi7

A vacsorán és a vacsoránál ugyanaz!

4 éve

nagymari

Hát azt hiszem hogy a bor megszámlálhatatlan , így talán az egy elhagyható lenne. ez volt a bukta.

4 éve

gwandal

Konkret borrol van szo, mar megvan, hogy melyiket, szvsz azert kell az egy

4 éve

Dr.Pohldn

Igen

4 éve

Katalinka51

hehe, majd megkérem az ángliusokat, hogy szavanként, lassítva is ismételjék meg nekem a mondatokat.

4 éve

aptg.gabi

:)

4 éve

sszhm
sszhm

Szervírozni...

4 éve

Bauer01

Fel akarok szolgálni a következő vacsoránál egy speciális bort Ezt nem fogadta el !!! Valaki meg tudja mondani mi a hiba?

4 éve

aptg.gabi

szerintem a speciális szóval van gondja

3 éve

SaroltaKov3

Egy különleges bort akarok szervírozni a következő vacsoránál miért nem fogadja el???

2 hónapja

Revand

Úgy gondolom, itt két gond is van: A want = akarok is, tehát azt is el kell fogadni. Itt nem teszi. Magyarul pedig a mondat elejére nem kell az egy, tehát a fordítás nélküle is jó! Kérem, szíveskedjenek mindkettőt javítani!

1 hónapja

SaroltaKov3

A következő vacsoránál szeretnék felszolgálni egy különleges bort!! Miért nem jó ez a fordítás?????

2 hete

aptg.gabi

Mert még ebben az alakban nem írta/jelentette senki. Írd be a zászlóhoz és majd egyszer csak elfogadják. :D

2 hete