1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I want to serve a special wi…

"I want to serve a special wine at the next dinner."

Fordítás:Egy különleges bort szeretnék felszolgálni a következő vacsoránál.

February 25, 2014

26 hozzászólás


nyusziagyar

"különleges bort akarok felszolgálni a következő vacsorán" - magyarul "egy"-el vagy anélkül ugyanazt jelenti


SM29

szerintem is


BoroZol

szerintem is...


P.Gabor

szerintem is....


AklMz

Es ezt pont igy elnis fogadja


aptg.gabi

Utálom ezt a mondatot! Mindig kimarad vmi. Még odaírhatta volna gyertyafényben, piros ruhában csak neked.


d.zoli

bort nem fogadta el,helyette bot a jó sürgősen ki kellene javítani!


Csandi7

A vacsorán és a vacsoránál ugyanaz!


nagymari

Hát azt hiszem hogy a bor megszámlálhatatlan , így talán az egy elhagyható lenne. ez volt a bukta.


gwandal

Konkret borrol van szo, mar megvan, hogy melyiket, szvsz azert kell az egy


Katalinka51

hehe, majd megkérem az ángliusokat, hogy szavanként, lassítva is ismételjék meg nekem a mondatokat.


sszhm

Szervírozni...


Bauer01

Fel akarok szolgálni a következő vacsoránál egy speciális bort Ezt nem fogadta el !!! Valaki meg tudja mondani mi a hiba?


aptg.gabi

szerintem a speciális szóval van gondja


SaroltaKov3

Egy különleges bort akarok szervírozni a következő vacsoránál miért nem fogadja el???


Revand

Úgy gondolom, itt két gond is van: A want = akarok is, tehát azt is el kell fogadni. Itt nem teszi. Magyarul pedig a mondat elejére nem kell az egy, tehát a fordítás nélküle is jó! Kérem, szíveskedjenek mindkettőt javítani!


SaroltaKov3

A következő vacsoránál szeretnék felszolgálni egy különleges bort!! Miért nem jó ez a fordítás?????


aptg.gabi

Mert még ebben az alakban nem írta/jelentette senki. Írd be a zászlóhoz és majd egyszer csak elfogadják. :D


Zsaner29

Hali! Nem értem a "szervírozni" szót miért nem fogadja el???


SaroltaKov3

Mert a magyar megfelelője a felszolgál!!!


Zsaner29

Szia kedves Saci! Tudom, hogy mi a magyar megfelelője a szónak, de szerintem lehetne kicsit rugalmasabb is a Duo...


SaroltaKov3

Hello... Először én is úgy fordítottam mint Te. Aztán a magyar megfelelőjét használtam, de az sem tetszett nekik..


Zsaner29

Az fasza... Nekem elfogadta... Nem tudom, hogy állítják be ezt az egêsz játékot... Én szeretem nagyon,rengeteget tanultam belőle, de szerintem nagyon "földhözragadtak"...Nem minden esetben, de azért jó lenne tudni, mennyire hasznosítják az észrevételeinket, nem???

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.