Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"My parents want to walk."

Tłumaczenie:Moi rodzice chcą spacerować.

0
1 rok temu

8 komentarzy


RadoslawGlb

Może chyba też być: "Moi rodzice chcą pospacerować."?

3
Odpowiedz1 rok temu

buskes76

wg mnie tak

0
Odpowiedz10 miesięcy temu

eve44674

Wytłumaczy ktoś ?

2
Odpowiedz1 rok temu

AelienFelis
AelienFelis

Nie mam pojęcia dlaczego nie ma tutaj tłumaczenia, ćwiczenie należy zaraportować. Translation: "Moi rodzice chcą spacerować".

4
Odpowiedz1 rok temu

miki357894

A ja myślałem że skarpety...a ja już niewiem!

-1
Odpowiedz6 miesięcy temu

miki357894

Bbc!

0
Odpowiedz6 miesięcy temu

Tomekleeek

Moi rodzice chcą iść na spacer. Tak bardziej naturalnie tłumaczone

-2
Odpowiedz1 rok temu

buskes76

"My parents want to walk" - "Moi rodzice chcą spacerować"

"Moi rodzice chcą iść na spacer" - "My parents want to go for a walk"

Różnica jest taka że w tłumaczeniu dodałeś czasownik "iść" ("to go") gdyż czasownik "spacerować" ("to walk") zamieniałeś na rzeczownik spacer ("a walk"). Inne z DL;

www.duolingo.com/comment/11553162 -
"Do you want to go for a walk?" - "Chcecie iść na spacer?" /

www.duolingo.com/comment/12460914 -
"On poszedł na spacer" - "He went for a walk" /

www.duolingo.com/comment/8305410 -
"Poszliśmy na spacer w lesie" - "We went for a walk in the forest" /

3
Odpowiedz10 miesięcy temu