1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Mi beszélünk, ő hallgat."

"Mi beszélünk, ő hallgat."

Fordítás:We speak, he listens.

February 25, 2014

26 hozzászólás


Szilvi604339

Ő hallgatra vajon a she hears mièrt nem jò?


milan276798

Mert a listen a figyel vagy a hallgat a hear viszont a hall!


BlankaSztanev

De amúgy tényleg. Agyrém...


Zsombor2oo

Na, és az miért nem jó, hogy "We talk, he listens" ???


AlexaKato

Speak: beszél, idegen nyelven beszél Talk: beszélget Tehát itt a speak azért mert nem egymás között beszélgetünk, hanem neki beszélünk.


mokaficek81

Mitől függ, hogy listens vagy hears????????????????? Mind a kettő hallgat, vagy nem?????????


mcsi

szia szerintem a hears az hall, a listens pedig hallgat, figyel


FehrAnna8

Mitől függ, hogy she , vagy he??? Honnan tudjam?


tsabykka

Személyes névmás E/3: Ő She (nő); He (férfi). A példában mindkettőt elfogadja. Ha nem fogadta el, máshol volt a hiba.


Gbor900252

Ha így irtad, hogy "hi", akkor az köszönést (szia) jelent. Amit viszont írni szerettél volna, az a he.


elge76

Ezt most én sem értettem, elvileg mind a háromnak jónak kellene lennie, nem?


bazsy2

nem mert az elsőben ott a like


motorosmedve

A talk mit jelent, ha nem beszélgetést?


kaizermate

Beszéd- beszélgetés a says mondani kb


Petra454829

Nem fogadja el azt hogy "he" sak azt hogy "she" listens


lovecsik

A hallgatra jo a silent is. Vagy nem?!


elge76

A silent az csendest vagy szótlant jelent. Nem ugyanaz.


DnielGyrgy2

Az inkább a csendbenmarad, vagy a csend


AmbruschBo

már ezt is elfogadja :"We're talking, he's silent"


BalazsSaro1

Az írtam hogy "he" ő meg még azért is "she" hozz ki ez most nem mindegy


Gyrgyi100733

Egyszer elfogadja, a" listens" máskor, ugyanolyan szókörnyezetben pedig csak a" hears"-t!!??


shdbvhj

az miért nem jó hogy "she" listens


FatRay2

Most épp miért nem figyel, és miért hallgat. A szövegkörnyezetből kiemelve egyértelmű, hogy egy szó szótári jelentései közül az első a használandó. Annak ellenére, hogy lehetnek egyéb jelentések, mint a "figyel", de ez csak adott szituációban érthető így. Következetlen az alkotó elme.


BlintZoltn10

Csak a hears jó itt?


EdinaPhi

Szerintem ez is jó.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.