"She is a woman and I am a girl."

Çeviri:O bir kadın ve ben bir kızım.

4 yıl önce

50 Yorum


YusufAkql

o bir kadın ve ben kızım yazdım hata dedi ne alaka

4 yıl önce

killbill8

ben kizim yerine ben bir kizim yazman gerekirdi bir kelimesi onemli

4 yıl önce

LalNisan

orada "ben" ve "kızım" arasına bir koyacaktın bana da aynısı oldu

1 yıl önce

Erkingulu

O bir kadin ve ben bir kızım yazmaliydin o "bir" cok sey fark ediyo

10 ay önce

mehmet352274

Ben bir kızım olacak

7 ay önce

Cesuray

O bir kadın ve ben bir kızım. Ordaki a- bir olarak çevirmen gerekti

5 ay önce

sunaz927031

O bir kadın ve ben bir kızım bir yazmayı mı unuttun

1 ay önce

MusaTas3

Dogtu

7 ay önce

hsamedin

Bir eksik

2 ay önce

sevda603700

Bende ise "doğru"dedi

1 ay önce

celal787296

O bir kadın ve ben bir kızım.

4 gün önce

bursa2116

ya bakya küçük ı yapıyom kabul etmiyo bune lan ?

4 yıl önce

Emnom

İngilizcede i vardır ı yoktur ve I vardır İ yoktur

4 yıl önce

celal787296

Büyük I ya basacaksın

4 gün önce

tahireren123

She is a woman and ı am a gril= o bir kadın ve ben bir kızım demek deilmi arkadaşlar şikayetcim vallah

2 yıl önce

buketsevcan

I am a girl. Birden fazla yazım yanlışı yaparsanız kabul edilmez.

2 yıl önce

SUPERSENA

olabilir amA BELKİ YANLIŞ YAZMIŞINDIR

1 yıl önce

kshyn

O bir kadın ve ben kızım yazdım kabul etmedi, bence doğru sayılmalı 'a girl' kelimesine kız yazınca kabul ediyor çünkü.

2 yıl önce

buketsevcan

"A woman" için bir kadın yazmışsınız ama "a girl" için neden aynı şeyi yapmadınız? :) "A girl" ün anlamı "bir kız" dır.

2 yıl önce

Nazlreniry

O bir kadın ve ben bir kız çocuğuyum.Dedim kabul etmedi;alttada da aynısını yazdı bu nasıl iç.

1 yıl önce

LalNisan

"bir" kelimesini yazmadığım için kabul etmedi

1 yıl önce

Abdullah284538

Yazdim hala yanlis diyor aynisini yaziyom hata var

3 ay önce

Habib309292

yukarıdakı cümlede o bir kadın ve ben bir kız yazdım kabul etemdi bence etmeleri lazım

1 yıl önce

umut3200

o bir kadın ve ben bir kızım kelimenin düzgün olması önemli

6 ay önce

MustafaEsadYurt

Önceki yeri I am woman yaptım olmadı burada a ya da an kullanmadım doğru çıktı

2 yıl önce

babivic1

kız ve kadın arasındaki farkı anlayamadım. IS THIS THE RIGHT PLACE TO DISCUSS THIS PROBLEM???

2 yıl önce

zeynepimek6

o bir kadın ve ben kızım yazdım . ben bir kızım yazmamışım diye yanlış dedi yok ben sanki 2 kızım

2 yıl önce

AdemOrucov

bilerek im yazmadim lan

2 yıl önce

asdfghzeynep

bir yazmadım yanlış bune şimdi

2 yıl önce

glbeyza3

çokl salakc eg3ı4o4

1 yıl önce

sevde937858

bir cümleyi birleşik yazdım diye yanlış çıkardılar

1 yıl önce

ahika448354

[ silinmiş ]

1 yıl önce

Halilibrah199030

çok yararlı bir site Teşekkürler

1 yıl önce

FURKAN969995

r

1 yıl önce

furkanefe683995

çok salakça

1 yıl önce

warfare2

yanı bir ve ya da ile icin yaptım hee

1 yıl önce

GeorgeBurns0

in these sentences u cannot omit pronoun? [o kadin ve kizim --incorrect]

1 yıl önce

ali745372

and var ama

1 yıl önce

mertcan213

ama yi yutuyor neden ?

1 yıl önce

tark123382

She ia a woman and l am a girl. O bir kadın ben bir kızım

1 yıl önce

bedozeyno

O bir kadın ve ben bir kızım diye yazılır

11 ay önce

Admin547049

Hempi amerikanın pilanları yakında ortaya çıkıcak

10 ay önce

MustafaKur850214

Doğru yazdim

10 ay önce

zlemNisa1

Gerçekten çok keyifli ama bana sizinki gibi değil tamamı .

9 ay önce

hamit4817

i nin noktasi bile hata verdi vay bee

4 ay önce

Merhaba50507

Kızım yerine kozım yazdım

2 ay önce

Murad208684

O bir kadin ve ben bir kiz neden kabul etmiyor?

1 hafta önce

suat241051

She is a women and I am a girl. yazdım , hata veriyor surekli .

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.