1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She is a woman and I am a gi…

"She is a woman and I am a girl."

Çeviri:O bir kadın ve ben bir kızım.

February 25, 2014

107 Yorum


YusufAkql

o bir kadın ve ben kızım yazdım hata dedi ne alaka


LalNisan

orada "ben" ve "kızım" arasına bir koyacaktın bana da aynısı oldu


Kenan.Amirkhan

Ya ben cumlenin tam yarisini yazdim yalnislikla elim degdi .


bayan_ingilizce

O bir kadın ve bir kızıM dedim olmadı!!! :-{


arzu597193

ben dogru bildim valla


medine698732

ben bir kızım olacak en sonu


Erkingulu

O bir kadin ve ben bir kızım yazmaliydin o "bir" cok sey fark ediyo


Cesuray

O bir kadın ve ben bir kızım. Ordaki a- bir olarak çevirmen gerekti


killbill8

ben kizim yerine ben bir kizim yazman gerekirdi bir kelimesi onemli


sunaz927031

O bir kadın ve ben bir kızım bir yazmayı mı unuttun


yaren_akgl

O bir kadın ve ben bir kızım. Yazmalıydın


RAMAZAN3344

Bende doğru olan: O bir kadın ve ben (bir)kızım dedi sen BİR demeyi unuttun


[aktif olmayan kullanıcı]

    Ayni anlama gelir.


SalihSevin1

    Ben kızım değil ben bir kızım demen gerekti


zennurcan

    Burda senden ingilizcesini istiyor


Gke861729

    O bir kadin ve ben bir kizim yazicaktin "bir " unutmussun


mehmet352274

    Ben bir kızım olacak


cross781

    a diyor orada yani bir demeyi unutmuşsun


AhmetEmre692373

    Ben bir kizim yazmamissin


berat675869

    evet ben de öyle yaptım hata dedi


ayegl551102

    O bir kadin ve ben bir kızım diyeceksin


bursa2116

    ya bakya küçük ı yapıyom kabul etmiyo bune lan ?


Emnom

    İngilizcede i vardır ı yoktur ve I vardır İ yoktur


celal787296

    Büyük I ya basacaksın


tahireren123

    She is a woman and ı am a gril= o bir kadın ve ben bir kızım demek deilmi arkadaşlar şikayetcim vallah


buketsevcan

    I am a girl. Birden fazla yazım yanlışı yaparsanız kabul edilmez.


SUPERSENA

    olabilir amA BELKİ YANLIŞ YAZMIŞINDIR


kshyn

    O bir kadın ve ben kızım yazdım kabul etmedi, bence doğru sayılmalı 'a girl' kelimesine kız yazınca kabul ediyor çünkü.


buketsevcan

    "A woman" için bir kadın yazmışsınız ama "a girl" için neden aynı şeyi yapmadınız? :) "A girl" ün anlamı "bir kız" dır.


Nazlreniry

    O bir kadın ve ben bir kız çocuğuyum.Dedim kabul etmedi;alttada da aynısını yazdı bu nasıl iç.


LalNisan

    "bir" kelimesini yazmadığım için kabul etmedi


Abdullah284538

    Yazdim hala yanlis diyor aynisini yaziyom hata var


Habib309292

    yukarıdakı cümlede o bir kadın ve ben bir kız yazdım kabul etemdi bence etmeleri lazım


umut3200

    o bir kadın ve ben bir kızım kelimenin düzgün olması önemli


bayan_ingilizce

    Ben e -ım , -im , -m gibi ekler gelir


MustafaEsadYurt

    Önceki yeri I am woman yaptım olmadı burada a ya da an kullanmadım doğru çıktı


babivic1

    kız ve kadın arasındaki farkı anlayamadım. IS THIS THE RIGHT PLACE TO DISCUSS THIS PROBLEM???


    [aktif olmayan kullanıcı]

      Kiz daha cok kiz cocugu anlamina geliyor ama kafin genc yasli fark etmez daha buyuk ve olgun oluyor:-)


zeynepimek6

      o bir kadın ve ben kızım yazdım . ben bir kızım yazmamışım diye yanlış dedi yok ben sanki 2 kızım


      [aktif olmayan kullanıcı]

        (◍•ᴗ•◍)Haklisin ya.Cok guldum.(•‿•)


AdemOrucov

        bilerek im yazmadim lan


asdfghzeynep

        bir yazmadım yanlış bune şimdi


glbeyza3

        çokl salakc eg3ı4o4


        [aktif olmayan kullanıcı]

          O zaman gule gule dearly:)


sevde937858

          bir cümleyi birleşik yazdım diye yanlış çıkardılar


Halilibrah199030

          çok yararlı bir site Teşekkürler


warfare2

          yanı bir ve ya da ile icin yaptım hee


          [aktif olmayan kullanıcı]

            in these sentences u cannot omit pronoun? [o kadin ve kizim --incorrect]


mertcan213

            ama yi yutuyor neden ?


tark123382

            She ia a woman and l am a girl. O bir kadın ben bir kızım


bedozeyno

            O bir kadın ve ben bir kızım diye yazılır


Admin547049

            Hempi amerikanın pilanları yakında ortaya çıkıcak


ZeynepYuce3

            Arkadaşlar yeni öğreniyorum yardim edermisiniz acaba anlamadım


KubraCevik2

            Bu ne beee iğrenç


bekir181464

            Gerçekten iğrençmi ama ögrenirsek ingilizce çok keyifli


aran544333

            Bu chazin dili ingilize oldugu icin ingilizce yaziliyor


RabiaSengul

            kız yazdım ama kızım olcakmış ):


zehra_231

            bence doğru neyine bu kadar tartıştınız ki?


zlemNisa1

            Gerçekten çok keyifli ama bana sizinki gibi değil tamamı .


hamit4817

            i nin noktasi bile hata verdi vay bee


aysen495365

            O kadın ve bir kız


Murad208684

            O bir kadin ve ben bir Kiz


Merhaba50507

            Kızım yerine kozım yazdım


Murad208684

            O bir kadin ve ben bir kiz neden kabul etmiyor?


Sam-34

            She is a women and I am a girl. yazdım , hata veriyor surekli .


Berilzler

            Cevabı aklımda tutuyorumm


salih931034

            Yazdigim halde hata veriyor kucuk harf ( yok ) sanirim hata orada nasil duzelte bilirim


salih931034

            O kadin ve ben bir kizim da sorun var


Aye527444

            bende aynısını yazdım amannn


mr.sincar47

            I am a girl diyen bir adam wtf ;)


ecrin897646

            Bu program çok güzel


Esra556942

            Bende kelime söyledim İngilizce bana yanlış dedi


evindar241707

            Doğru yazdım ama hatalı dedi ?


ismailmer

            O bölümü doğru yapan çıkmaz çünkü oraya göre ek yok


MacideErzd

            Doğru yapyım niye yanlış diyor!!!!


AhmedAhmed602693

            O bir kadln ve ben bir klzlm yazdlm hata saydl


bekir181464

            Erkek olunca bunu yazmak komik oluyor ((( O bir kadın ve ben bir kızım.)))


yavuz263635

            Ben kelimesinde b harfini büyük yazdım hata dedi. Saçmalık


Tue452936

            Doğru yazdım olmadı


Tue452936

            Doğru yazıyorum olmuyor


KubraCevik2

            Bu ne biçim soru ya iğrenç ıyyy


Esra67962

            Benim sesimi neden algılamıyor


Emine886144

            Woman yazıyorum women çıkıyor. Women yazıyorum woman çıkıyor? Neye göre? Kime gore?


Cnemesisy

            Sadece noktalama işaretindenmi kabul etmedi


Yasin465312

            Ben yanlışlıkla women yazdım


KLOHMK

            I'ı küçük yazdım diye yanlış dedi


hava194470

            Dogru yszdigi halde kabul etmiyor


hava194470

            She is a woman and l am a girl .doğru olarak yazıyorum kabu edilmiyor


Fatma234524

            doğru yazdım hata verdi ?


Mert3578

            Aga women yazabildim

            Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.