Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She is a woman and I am a girl."

Çeviri:O bir kadın ve ben bir kızım.

4 yıl önce

51 Yorum


YusufAkql

o bir kadın ve ben kızım yazdım hata dedi ne alaka

4 yıl önce

killbill8

ben kizim yerine ben bir kizim yazman gerekirdi bir kelimesi onemli

3 yıl önce

Dilek738997

Evt cünkü önünde A yaziyor :)

3 yıl önce

tark123382

Dilek ingilizcen iyi galiba

7 ay önce

LalNisan

orada "ben" ve "kızım" arasına bir koyacaktın bana da aynısı oldu

1 yıl önce

Erkingulu

O bir kadin ve ben bir kızım yazmaliydin o "bir" cok sey fark ediyo

5 ay önce

mehmet352274

Ben bir kızım olacak

2 ay önce

Cesuray

O bir kadın ve ben bir kızım. Ordaki a- bir olarak çevirmen gerekti

4 hafta önce

MusaTas3

Dogtu

2 ay önce

bursa2116

ya bakya küçük ı yapıyom kabul etmiyo bune lan ?

4 yıl önce

Emnom
Emnom

İngilizcede i vardır ı yoktur ve I vardır İ yoktur

4 yıl önce

Nazlreniry

O bir kadın ve ben bir kız çocuğuyum.Dedim kabul etmedi;alttada da aynısını yazdı bu nasıl iç.

1 yıl önce

LalNisan

"bir" kelimesini yazmadığım için kabul etmedi

1 yıl önce

Habib309292

yukarıdakı cümlede o bir kadın ve ben bir kız yazdım kabul etemdi bence etmeleri lazım

7 ay önce

umut3200

o bir kadın ve ben bir kızım kelimenin düzgün olması önemli

1 ay önce

MustafaEsadYurt

Önceki yeri I am woman yaptım olmadı burada a ya da an kullanmadım doğru çıktı

1 yıl önce

sevde937858

bir cümleyi birleşik yazdım diye yanlış çıkardılar

1 yıl önce

ahika448354

[ silinmiş ]

1 yıl önce

Halilibrah199030

çok yararlı bir site Teşekkürler

1 yıl önce

FURKAN969995

r

1 yıl önce

warfare2

yanı bir ve ya da ile icin yaptım hee

11 ay önce

GeorgeBurns0
GeorgeBurns0

in these sentences u cannot omit pronoun? [o kadin ve kizim --incorrect]

9 ay önce

ali745372

and var ama

9 ay önce

mertcan213

ama yi yutuyor neden ?

8 ay önce

tark123382

She ia a woman and l am a girl. O bir kadın ben bir kızım

7 ay önce

bedozeyno

O bir kadın ve ben bir kızım diye yazılır

6 ay önce

Admin547049

Hempi amerikanın pilanları yakında ortaya çıkıcak

5 ay önce

MustafaKur850214

Doğru yazdim

5 ay önce

zlemNisa1

Gerçekten çok keyifli ama bana sizinki gibi değil tamamı .

4 ay önce

tahireren123

She is a woman and ı am a gril= o bir kadın ve ben bir kızım demek deilmi arkadaşlar şikayetcim vallah

1 yıl önce

buketsevcan

I am a girl. Birden fazla yazım yanlışı yaparsanız kabul edilmez.

1 yıl önce

SUPERSENA

olabilir amA BELKİ YANLIŞ YAZMIŞINDIR

1 yıl önce

kshyn
kshyn

O bir kadın ve ben kızım yazdım kabul etmedi, bence doğru sayılmalı 'a girl' kelimesine kız yazınca kabul ediyor çünkü.

1 yıl önce

buketsevcan

"A woman" için bir kadın yazmışsınız ama "a girl" için neden aynı şeyi yapmadınız? :) "A girl" ün anlamı "bir kız" dır.

1 yıl önce

RabiaSengul

kız yazdım ama kızım olcakmış ):

1 yıl önce

babivic1

kız ve kadın arasındaki farkı anlayamadım. IS THIS THE RIGHT PLACE TO DISCUSS THIS PROBLEM???

1 yıl önce

zeynepimek6

o bir kadın ve ben kızım yazdım . ben bir kızım yazmamışım diye yanlış dedi yok ben sanki 2 kızım

1 yıl önce

AdemOrucov

bilerek im yazmadim lan

1 yıl önce

EmreSaak

ALLA ALLAA

1 yıl önce

asdfghzeynep

bir yazmadım yanlış bune şimdi

1 yıl önce

glbeyza3

çokl salakc eg3ı4o4

1 yıl önce

abdullah508317

lan ben bir erkeğim ben bir kızım yazaren elerim titredi bunu yazmak erkeklere hakaret demektir

1 yıl önce

furkanefe683995

çok salakça

11 ay önce

zehra_231

bence doğru neyine bu kadar tartıştınız ki?

1 yıl önce

Tamer611889

Kadın yerine karı yazınca kabul etmiyor :-))

1 yıl önce