Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She is a woman and I am a girl."

Çeviri:O bir kadın ve ben bir kızım.

4 yıl önce

30 Yorum


YusufAkql

o bir kadın ve ben kızım yazdım hata dedi ne alaka

4 yıl önce

killbill8

ben kizim yerine ben bir kizim yazman gerekirdi bir kelimesi onemli

3 yıl önce

LalNisan

orada "ben" ve "kızım" arasına bir koyacaktın bana da aynısı oldu

1 yıl önce

Erkingulu

O bir kadin ve ben bir kızım yazmaliydin o "bir" cok sey fark ediyo

6 ay önce

mehmet352274

Ben bir kızım olacak

3 ay önce

Cesuray

O bir kadın ve ben bir kızım. Ordaki a- bir olarak çevirmen gerekti

1 ay önce

bursa2116

ya bakya küçük ı yapıyom kabul etmiyo bune lan ?

4 yıl önce

Emnom
Emnom

İngilizcede i vardır ı yoktur ve I vardır İ yoktur

4 yıl önce

Nazlreniry

O bir kadın ve ben bir kız çocuğuyum.Dedim kabul etmedi;alttada da aynısını yazdı bu nasıl iç.

1 yıl önce

LalNisan

"bir" kelimesini yazmadığım için kabul etmedi

1 yıl önce

Habib309292

yukarıdakı cümlede o bir kadın ve ben bir kız yazdım kabul etemdi bence etmeleri lazım

8 ay önce

umut3200

o bir kadın ve ben bir kızım kelimenin düzgün olması önemli

2 ay önce

MustafaEsadYurt

Önceki yeri I am woman yaptım olmadı burada a ya da an kullanmadım doğru çıktı

1 yıl önce

sevde937858

bir cümleyi birleşik yazdım diye yanlış çıkardılar

1 yıl önce

ahika448354

[ silinmiş ]

1 yıl önce

Halilibrah199030

çok yararlı bir site Teşekkürler

1 yıl önce

FURKAN969995

r

1 yıl önce

warfare2

yanı bir ve ya da ile icin yaptım hee

1 yıl önce

GeorgeBurns0
GeorgeBurns0

in these sentences u cannot omit pronoun? [o kadin ve kizim --incorrect]

10 ay önce

ali745372

and var ama

10 ay önce

mertcan213

ama yi yutuyor neden ?

9 ay önce

tark123382

She ia a woman and l am a girl. O bir kadın ben bir kızım

8 ay önce

bedozeyno

O bir kadın ve ben bir kızım diye yazılır

7 ay önce

Admin547049

Hempi amerikanın pilanları yakında ortaya çıkıcak

6 ay önce

MustafaKur850214

Doğru yazdim

6 ay önce

zlemNisa1

Gerçekten çok keyifli ama bana sizinki gibi değil tamamı .

5 ay önce

hamit4817

i nin noktasi bile hata verdi vay bee

2 hafta önce

aysen495365

O kadın ve bir kız

22 saat önce