"Howdoyoudefinelove?"

Fordítás:Hogy határozod meg a szerelmet?

4 éve

20 hozzászólás


GusztvHara

hogy értelmezed a szerelmet pontosan ugyanazt jelenti mint a megoldás...

3 éve

LNikiL8

Nem egyertelmu hogy magazo vagy tegezo pont ez az angol reszenek lenyege hogy nem tesz kulonbseget igy a valaszom helyes hogy te irnad vagy magazodva irnad

4 éve

kitsifetske

A "love" nem lehet "szeretet" is ?

3 éve

armiba

Egy kedves francia mondás szerint a szerelmet nem meghatározni, hanem gyakorolni kell.

2 éve

KissHajnalka

A "love" elött nem hiányzik a "the" ?

4 éve

Sutus

Nem.

4 éve

KissHajnalka

Lehet egy kicsit bővebben? Talán azért nem kell a"the" mert a " love"-ról ebben a mondatban általánosan van szó ?

4 éve

Sutus

Én is így gondolom:)

4 éve

KissHajnalka

Köszi

4 éve

kogu4
kogu4

v.ö.: "The children need love." A gyerekeknek szükségük van szeretetre.

9 hónapja

oregkvinto

magyraul a definiál tartalmazza azt is hogy miként fogalmazol meg valamit,be küldöm javaslatként

4 éve

Scheril1

Nekem elfogadta válaszként: Hogy határoznád meg a szerelmet?

4 éve

Pocsai2

Sötét verem nem jó?

2 éve

SzabCsaba9
SzabCsaba9

'Hogyan irják le a szerelmet' - ezt mondja, de ez így biztosan nem jó.

1 éve

KonczAndrea

Hogy magyarázod meg a szerelmet? Miért nem jó?

1 éve

Sutus

Mert nem explain, hanem define.

1 éve

SzabJoci

A legfájobb dolog a világon!

1 éve

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.