A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"How do you define love?"

Fordítás:Hogy határozod meg a szerelmet?

1
4 éve

20 hozzászólás


GusztvHara

hogy értelmezed a szerelmet pontosan ugyanazt jelenti mint a megoldás...

5
Válasz3 éve

LNikiL8

Nem egyertelmu hogy magazo vagy tegezo pont ez az angol reszenek lenyege hogy nem tesz kulonbseget igy a valaszom helyes hogy te irnad vagy magazodva irnad

3
Válasz4 éve

kitsifetske

A "love" nem lehet "szeretet" is ?

3
Válasz3 éve

armiba

Egy kedves francia mondás szerint a szerelmet nem meghatározni, hanem gyakorolni kell.

2
Válasz2 éve

KissHajnalka

A "love" elött nem hiányzik a "the" ?

1
Válasz3 éve

Sutus

Nem.

0
Válasz3 éve

KissHajnalka

Lehet egy kicsit bővebben? Talán azért nem kell a"the" mert a " love"-ról ebben a mondatban általánosan van szó ?

0
Válasz3 éve

Sutus

Én is így gondolom:)

0
Válasz3 éve

KissHajnalka

Köszi

0
Válasz3 éve

oregkvinto

magyraul a definiál tartalmazza azt is hogy miként fogalmazol meg valamit,be küldöm javaslatként

0
Válasz3 éve

Scheril1

Nekem elfogadta válaszként: Hogy határoznád meg a szerelmet?

0
Válasz3 éve

Pocsai2

Sötét verem nem jó?

0
Válasz2 éve

SzabCsaba9
SzabCsaba9

'Hogyan irják le a szerelmet' - ezt mondja, de ez így biztosan nem jó.

0
Válasz1 éve

KonczAndrea

Hogy magyarázod meg a szerelmet? Miért nem jó?

0
Válasz9 hónapja

Sutus

Mert nem explain, hanem define.

0
Válasz9 hónapja

SzabJoci

A legfájobb dolog a világon!

0
Válasz8 hónapja

kogu4
kogu4

The children need love. A gyerekeknek szükségük van szeretetre.

0
Válasz5 hónapja

Kapcsolódó fórumok