"How do you define love?"

Fordítás:Hogy határozod meg a szerelmet?

February 25, 2014

22 hozzászólás


GusztvHara

hogy értelmezed a szerelmet pontosan ugyanazt jelenti mint a megoldás...

January 17, 2015

armiba

Egy kedves francia mondás szerint a szerelmet nem meghatározni, hanem gyakorolni kell.

July 11, 2016

LNikiL8

Nem egyertelmu hogy magazo vagy tegezo pont ez az angol reszenek lenyege hogy nem tesz kulonbseget igy a valaszom helyes hogy te irnad vagy magazodva irnad

July 18, 2014

kitsifetske

A "love" nem lehet "szeretet" is ?

April 14, 2015

KissHajnalka

A "love" elött nem hiányzik a "the" ?

November 22, 2014

Sutus

Nem.

December 7, 2014

KissHajnalka

Lehet egy kicsit bővebben? Talán azért nem kell a"the" mert a " love"-ról ebben a mondatban általánosan van szó ?

December 7, 2014

Sutus

Én is így gondolom:)

December 8, 2014

KissHajnalka

Köszi

December 8, 2014

kogu4

v.ö.: "The children need love." A gyerekeknek szükségük van szeretetre. https://topszotar.hu/angolmagyar/love

February 16, 2018

oregkvinto

magyraul a definiál tartalmazza azt is hogy miként fogalmazol meg valamit,be küldöm javaslatként

September 20, 2014

Scheril1

Nekem elfogadta válaszként: Hogy határoznád meg a szerelmet?

November 6, 2014

Pocsai2

Sötét verem nem jó?

April 25, 2016

SzabCsaba9

'Hogyan irják le a szerelmet' - ezt mondja, de ez így biztosan nem jó.

August 12, 2017

KonczAndrea

Hogy magyarázod meg a szerelmet? Miért nem jó?

November 5, 2017

Sutus

Mert nem explain, hanem define.

November 5, 2017

SzabJoci

A legfájobb dolog a világon!

November 26, 2017

GborSomogy4

Ezen nagyon sok javítani való van. A ,, Hogyan írod le a szerelmet?" fordításomat kijavította ,, Hogyan írnád le a szerelmet?"-re.

July 8, 2015

Merwyl

Ez átvágott. Kapásból úgy fordítottam magamban, hogy "Hogy határozod meg a szerelmet?" De azért megnéztem a pirosan írt, aktuális szót a legördülőben, és ott kizárólag a "definiálni" szót adja ki. Na, mondom nehogy belekössön, írom neki, hogy "hogyan definiálod?" Erre abba köt bele!

January 31, 2019

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.