"I did watch his presentation on Wednesday."

Fordítás:Megnéztem a bemutatóját szerdán.

4 éve

8 hozzászólás


dimidomi

Itt miért van did a mondatban?

4 éve

bindanino

Ezt a mondatot így is meg lehetne fogalmazni: I watched his persentation on Wednesday. ekkor az ige múlt idejű alakját használod simán

A do segédigével nyomatékosítani szeretnék a kijelentést, ezért használják. Itt did, mert múlt idő. kb így : igen is megnéztem a prezentációját szerdán

4 éve

bakaigy

"láttam az(???) bemutatóját"

4 éve

bandurlaci

én is ezen buktam el....

4 éve

karak74

A helytelen magyar névelőt már javították. Viszont a "láttam" az nem I saw his presentation on Wednesday. lenne? (Esetleg követve a példamondatot I did see his presentation on Wednesday.)

1 éve

dimidomi

akkor jelentené azt, hogy nem láttam, ha lenne még egy NOT a did után, nem? Annyit találtam erről a neten, hogy a DO-t használjuk segédigeként kérdő és tagadó mondatban, valamint egy állítás megerősítésére, nyomatékosítására. Valószínűleg ez itt az utolsó variáció lehet.

4 éve

bindanino

igen, nyomatékosít de nélküle is értelmes a mondat az ige múlt idejét használva.

4 éve

szabolevente

''Láttam az bemutatóját szerdán'' mi ez az alparisag?)))

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.