1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Keiner spielt."

"Keiner spielt."

Çeviri:Kimse oynamıyor.

December 25, 2016

7 Yorum


MuslumEsma

neden fiil 3. tekil sahsa gore cekimlenmis


SteffiBookworm

Çünkü "keiner/keine/keines" 3 tekil sahsa.
einer - keiner (eril, tekil)
eine - keine (dişil, tekil)
eines/eins - keines/keins (nötr, tekil)


Alfredoyum2016

Wann wird ''kimse'' und wann ''hiç kimse'' verwendet


SteffiBookworm

Kimse in Fragen mit der Bedeutung jemand oder niemand.
Kimse/Hiç kimse in Verneinungen mit der Bedeutung niemand.


Arda679034

"Niemand spielt" dersek aynı anlamda mı olur?


SteffiBookworm

Bu başka doğru bir cevap.


jazzyilker

Burada "kimse " kelimesi nerede? Niemand demiyor ki.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.