A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Fizetik őt."

Fordítás:They pay him.

0
4 éve

11 hozzászólás


LaMaffia

Elfogadja a helyes választ csak a három lehetőség között két jó megoldás is volt és csak az egyiket jelölted be valószínűleg ahogy én is. :)

2
Válasz4 éve

tim820

a "pay him" miért nem jó?

0
Válasz4 éve

tamas.komlosi

ez így felszólító mód, azért nem fogadja el

1
Válasz4 éve

tim820

Köszi

0
Válasz4 éve

MuchaSara

Miután az angol igeragozás egy vicc, ezért az igealakból a személy (egy kivétellel) nem derül ki, tehát mindig ki kell tenni.

0
Válasz2 éve

tothcila
tothcila

Szerintem nincs az angolban igeragozás. Tim820 példája jó példa az imperative-ra. Fizess neki. Ott nem kell semmilyen személyes névmást kirakni, mert akkor nem lenne felszólító mód.

0
Válasz2 éve

Tarnai
Tarnai

Tothcila leírnám, hogy az eredeti mondat nem felszólító, ezért kell a személyes névmás, angolban E/3-ban mégis van rag. De nem teszem, mert tudom: nálam ezt Te sokkal jobban tudod.

0
Válasz2 éve

tothcila
tothcila

Kedves Miklós! Láthatod, hogy a kommentem nem is az eredeti mondatra vonatkozott. Ha pedig az E/3-nél sem lenne ott egy árva 's', akkor tényleg nagyon szegények lennének az angol barátaink.

0
Válasz2 éve

Tarnai
Tarnai

Nagy tisztelettel, nem jó irányba haladsz! Változtassunk inkáb így: Szegény angol barátainknak ma már csak egyes szám, harmadik személyben van igerag, és ha a fordítandó mondat felszólító volna, Tim820 fordítása jó lenne.

0
2 éve

bbrigi96

Nem fogadja el a helyes választ, amit ki is ir helyesnek.

0
Válasz4 éve

AkoskaSchnee

Fizetik őt? Ömm ez picit félre érthető :D

0
Válasz1 éve