Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Çocuk et yer."

Çeviri:The child eats meat.

4 yıl önce

50 Yorum


Doganeksi5

Tekil sahısta s ekı gelır

4 yıl önce

Emirhan2144

Evet doğru

9 ay önce

sekerkan

Bu s takısını çözdüğüm an ingilizce bitmiştir.

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

I eat/ drink You eat/ drink He eatS/ drinkS She eatS /drinkS It eatS /drinkS We eat /drink They eat /drink

3 yıl önce

merteses

child eats meat dedim yanlış dedi

2 yıl önce

Birkan810321

Çocuk bura da tek olduğu için(bu) the eklenir =bu gizli özne çocuk et yer. The child eats meat.

2 hafta önce

papatya11

Çok kolay ya!!!!

4 yıl önce

Mehmetetin11

The boy eats beef dedim yanlış verdi.

3 yıl önce

bilgekaganyilmaz

“Oğlan” “dana eti” yer (seninki)

3 yıl önce

seda.s

surekli yemegin basina "a" ve "an" ekliyorum -,- nerde kullandildigi da yazmiyo ki

3 yıl önce

MetehanGrl1

Basinda "bir" ibaresini gordugun yerlerde gonul rahatligiyla kullanabilirsin Bir elma = an apple

3 yıl önce

elifnur828034

Bir ifadesini kullanacağın kelimelerin baştaki harfi sessiz ise "a" sesli ise "an" kullanırsın a ve an kelimeye bir anlamı katar Mesela: an apple a meal an elephant a bike

3 ay önce

Arzuzdemir

The child eats steak dedim niye steak değil

3 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Steak=biftek. Çocuk “biftek” yer (seninki).

3 yıl önce

more4506

The child eats the meat dedim.bu sondaki the neye göre geliyor arkadaşlar

3 yıl önce

usdutku

child eat meat dedim kabul etmedi bir demio ama çok saçma

2 yıl önce

incikin_
incikin_

"Çocuklar" veya "bir çocuk" demediğine göre belli bir çocuğu kastettiğini anlıyoruz. Ya daha önce sözü geçmiş olan çocuk; ya da o an gözümüzün önünde olan çocuk.

Belli bir çocuğu kastettiği için "child"ın başına "the" getirmemiz gerekiyor.

"Children eat meat." =Çocuklar et yer.
(Genel olarak çocuklardan bahsediyoruz.)

"The child eats meat." = Çocuk et yer.
(Belli bir çocuğu kastediyoruz.)

2 yıl önce

usdutku

teşekkürler anladım

2 yıl önce

ahmetkorku10

The kullanmadiğim için yanliş dedi

2 yıl önce

Limonvarisi

He she ıt de s takısı geliyor.

2 yıl önce

esra8228

Hep karıştırıyorum

4 yıl önce

serkan.isg

Beef kullanırsınız da kabul ediyor

4 yıl önce

bgbgbggy

beef zor ya

3 yıl önce

bhr_ygc

child eats meat dedim kabul etmedi neden

3 yıl önce

canAmerica

childs cocuksa kids ne D:

3 yıl önce

incikin_
incikin_

"Child" (çocuk) sözcüğünün çoğulu düzensizdir; -s eki ile çoğul yapamayız.

Child: çocuk
Children: çocuklar

"Kid" ise düzenli: çoğulu "kids".

2 yıl önce

fatihtoocu

Kid bedemek

1 yıl önce

b5.esmer

s takısını birisi imha edebilir mi acaba dünyadan

1 yıl önce

gkekmt

the child eat meat yazdım yanlış diyo

4 yıl önce

yasemin.ca2

Çünkü he,she,it'e s takısı gelir. Bu çocukta cinsiyetine göre he ve ya she'dir

4 yıl önce

atakan3737

The eki kalabilir yalniz child tekil bir sahis oldugundan simple present tense de s eki gelmeli.

3 yıl önce

erdemeltem

Eat değil eats yazman gerekiyordu bide the ekini çıkartman

4 yıl önce

incikin_
incikin_

"The"yı bu cümleden atamayız. İngilizcede aynı zamanda tekil somut ve sayılabilir olan isimleri başına belirteç gelmeden kullanamıyoruz. (car, cat, child, doctor gibi isimler)

Child eats meat. YANLIŞ
Dilbilgisi kurallarına aykırı.

● THE child eats meat.
=Çocuk et yer. (Belli bir çocuğu kastediyorsak)

● A child eats meat.
=BİR çocuk et yer. (Hangi çocuk olduğunu belirtmiyor.)

● THIS child eats meat.
=BU çocuk et yer. (Çocuğu işaret ediyor.)

● YOUR child eats meat.
=SENİN çocuğun et yer.

● EVERY child eats meat.
=HER çocuk et yer.

2 yıl önce

bilgekaganyilmaz

The çıkartmak zorunlu değil.

3 yıl önce

osman-sag

Children eat meat olur arkadaşlar

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

children = çocuklar

yukarıda da yazıyor zaten, her zaman diğer yorumlara bakın önce

4 yıl önce

muge-

Cinsiyet belirtmediği için kid demek lazımdı hata ettik

4 yıl önce

incikin_
incikin_

"Child" da aynı şekilde cinsiyet belirtmez. Cinsiyet belirtmek için "boy" ya da "girl" derdik.

2 yıl önce

GizellaDok

A kid mi ? Sacmalamayin

7 ay önce

Metin137886

CFC7MV katılın plase

7 ay önce

AliUlaDere

fazla hız can alıyormuş :( meal yaptım yanlışlıkla yaa ;(

4 ay önce

yakuza123

A neden koyuluyor başına

1 yıl önce