1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I listen except when he spea…

"I listen except when he speaks."

Fordítás:Figyelek, kivéve amikor beszél.

February 25, 2014

17 hozzászólás


qbalint

Ez egy eléggé gonosz mondat lenne, ha igaz lenne. :D


Serpente2

Nekem épp ugyanez ugrott be. A kis neveletlen. :)


Rka10926

Azért nem tud figyelni mert fülig szerelmes belé :) Korábban mondott olyan is, hogy "I am yours"


FliHungary

Amikor és a mikor teljesen jó. Mégis hibásnak jelzi, de sebaj.


Joshua0001

Itt miért nem jó az except for?


n.k.zsuzsa

except for = kivéve valamit
except when = kivéve amikor


Jencso

Amikor es mikor . Itt mindkettonek jonak kellene lenni


Revand

Többször meghallgattam, határozottan "akszept"-nek mondja, miközben az except kiejtése nem ez. Bejelentettem. A he-t is inkább you-nak lehet érteni.


Andi68253

Mikor vagy amikor ugyanaz, ez a baj, meg figyelek vagy figyelek rá....nem mindegy???


vaclavpacel

hallgatom vagy hallgatok, nem mindegy ?


pisti.mukr

Szóval folyton egymás szavába vágunk...értem..


miklos44

Hát a gyors beszédben a "he" -t inkább "you"-nak lehet érteni.


mokrai

Hallom, kivéve amikor ő beszél


n.k.zsuzsa

I hear = Hallok
I hear him/her = Hallom őt
I listen = Hallgatok/Figyelek
I listen to him/her = Hallgatom őt/Figyelek rá

A te mondatod: I hear her/him except when she/he speaks.


villo27

Nyehehehe gonosz :D


Szabarine

nem akkor kell figyelni amikor beszél? egyike az értelmetlen mondatoknak

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.