"The boy eats an egg."

Tłumaczenie:Chłopiec je jajko.

December 25, 2016

6 komentarzy


Gabriela958342

Przecież jest eats "s"

February 21, 2018

buskes76

oczywiście dla 3 osoby liczby pojedynczej "The (/A) boy" do czasownika damy "s(/es)"

October 11, 2018

dominika167905

Kreacja na ich też dotyczy dlatego że też uwielbiam bardzo jeść jajko na śniadanie

April 7, 2018

dominika167905

Sorry radio

April 7, 2018

dominika167905

Sory pomyliło mi się to znaczy racja te pierwsze

April 7, 2018

Dyrszlak

Można się przyczepić, bo zdanie tak naprawdę nie ma sensu. Użyty czas wskazuje na czynność wykonywaną zwyczajowo, lub co jakiś czas, skoro to dotyczy jednego jajka powinien być użyty czas Present Continuous.

February 17, 2019

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.