"I read him a newspaper."

Fordítás:Felolvasok neki egy újságot.

February 25, 2014

21 hozzászólás


Vitzilopochtli

felolvasom neki az újságot - ez miért nem jó?

March 28, 2014

maricusi

Mert nem the, hanem a vagyis egy van írva.

April 6, 2014

Vitzilopochtli

Értem, köszönöm!

April 7, 2014

biancasmithxx

A helyes mondat az lenne hogy 'I read to him a newspaper' ... -.-

February 25, 2014

DrBuboBubo

A szótár szerint az pont nincs a helyes lehetőségek között. Ezek a jó variánsok:

  • read somebody something
  • read (something) to somebody
April 26, 2014

ValiKardos

A him-re miért azt irja hogy benne?

May 11, 2018

Anita254551

Erre én is kíváncsi lennék!

November 4, 2018

Wu13

Nem értem miért használ a read-re hol "felolvas" hol meg " elolvas" kifejezéseket. Miért nem jó, hogy "én elolvasok neki egy újságot" ?

April 2, 2014

maricusi

Ez engem is érdekelne. Mi a különbség a felolvasok és az elolvasok között?

April 6, 2014

KissNapsug

Azt tudtátok, hogy ha füles nélkül megnyomjátok a mikrofont, utána meg azt hogy olvassa fel az írást, akkor a saját hangját osztályozza?

June 18, 2019

MarkLehoczki

Én elolvasok neki egy újságot, hát ez aztán értelem a köbön...

April 13, 2014

bohos

Elolvasom neki az újságot. - nem jó. Rrrrr

May 2, 2014

NagyAletta1

Azért nem jó mert ott,, egy újságot" nem ,,az újságot"

April 30, 2019

aptg.gabi

Hát azt gondolom, ha valakiNEK, akkor FELolvasom nem ELolvasom. A felolvasást hangosan szokták elvégezni, míg az olvasást magunkban. De, lehet, h nem jó a logikám :)

May 5, 2014

fecoman

Komolyan kiírja a helyes válaszok közé, hogy elolvasa neki újságot... -.-''

June 27, 2014

popsanyi

"olvasok neki egy ujságot" elfogadva.

August 5, 2014

dolezsalzsofi

Az miért nem jó, hogy én olvasom neki egy újságot? (Félreírtam véletlenül.)

March 1, 2015

GabicaGaby

Ha már egy rossz a hangleejtésem már akkor nem fogadja el..

July 16, 2018

ImreMaroti

Him ,hmm... most neki vagy benne?Mert nem mindegy.

November 14, 2018

rzoty4

Felolvasom neki az ujsagot

November 19, 2018

Zoltan49

Miért nem jó: Olvasok neki egy újságot. ? A felolvasok helyett.

November 21, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.