"You eat the apple."

Tłumaczenie:Jecie jabłko.

4 lata temu

11 komentarzy


Kucielka89

A dlaczego the apple , a nie an apple?

4 lata temu

Martynas122

Bo chodzi o konkretne jabłko.

3 lata temu

MaksS15

A cha

9 miesięcy temu

emioko

A czemu "jecie jablko" a nie "ty jesz jabłko "?

3 lata temu

Martynas122

Bo you oznacza Ty, Wy. Nie ma znaczenia, jak napszesz.

3 lata temu

NelaFus

Wlasnie, mi nie zaliczylo "ty"

7 miesięcy temu

Bublegum123

Słychać the

4 lata temu

Kinga251532

A gdzie ty " You"

5 miesięcy temu

henio3215

W tym zdaniu nie słychać "the" lecz słychać lee

4 lata temu

paolo_777

Powinno byc your

3 lata temu

MikiHamtar

Your oznacza twoje

2 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.