Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Drink!"

Μετάφραση:Πιες!

πριν από 1 χρόνο

5 σχόλια


voulino58

δεν μπορεί να σημαίνει " ποτό';

πριν από 1 χρόνο

D_..
D_..
Mod

Θεωρητικά θα μπορούσε, αλλά είναι απίθανο. Στα αγγλικά κανείς δε θά'λεγε "Ποτό!". Ίσως να έλεγε "Ένα ποτό!" - "A drink!" ή "Ποτά!" - "Drinks!"

Όταν βλέπεις μία πρόταση με θαυμαστικό στις ασκήσεις και η λέξη μπορεί να είναι είτε ρήμα είτε ουσιαστικό αλλά δεν υπάρχει ούτε αντωνυμία ούτε άρθρο, εννοείται η προστακτική του ρήματος.

πριν από 1 χρόνο

b8uS3

Όχι Παρασκευή

πριν από 6 μήνες

bledi618309

ok

πριν από 2 μήνες

Anamu9

Den grafi ellinika to phone mu

πριν από 1 μήνα

Σχετικές συζητήσεις