"My newspaper"

Çeviri:Benim gazetem

February 25, 2014

24 Yorum

Konu önem sırasına göre

orhan_gazi

"gazetem" olarak da çevirebilir miyiz? "benim" kelimesini kesinlikle kullanmak zorunda mıyız?

February 25, 2014

Selcen_Ozturk

çevirebiliriz. kabul olmadıysa rapor edin, ekleyelim

February 27, 2014

kemalrl

"Gazetem" de olur

January 22, 2015

Deniz460070

Çok bilmiş küstah

February 13, 2019

irem6061

Aynen gazetem de olur çünkü My m şahıs eki katıyo

October 31, 2015

spressed14

My yavas tercumesi gercekten kafa karistirici

August 2, 2014

BeyzaNurBa16

Benim gazetemde doğru olur gazetemde

February 27, 2016

defne340101

Çokkkkkkk kolaydı

April 21, 2016

Lutfi153245

Evet kolay ama yani

January 16, 2017

Blink_123

benim gazeten yazdım yanlışlıkla kabul etmeci -,-

March 14, 2017

slo342503

Bunı da dopru yazıyorum yanlış diye dönüt veriyor

June 16, 2017

baha44317

Doğru yapıyorum yanlış olarak tanımlıyor

June 23, 2017

MelisNur925789

Klube buyrun

September 5, 2017

Madlen874156

Gazetem de doğru

September 21, 2017

ilhandarici

Bence daha çok böyle sesli alıştırma olaması lazım çok yararlı.Bunun bir benzeri olan duyduğunu tekrar etme alıştırmasıda

September 24, 2017

enginyagci90

Yanlışlıkla gazeteö yazdım kabul etti

November 18, 2017

yusuftahabudak

yanlıslıkla benım gazetetem yazdım kabul etmedı bazen edıyordu yazım hatalarını ama sımdı etmedı

January 3, 2018

efe56048

Benim gazetem yazıyorum kabul etmiyor

August 26, 2018

EmineYldrm34629

Ben haber kağıdı yazdın kabul edilmedi

December 12, 2018

B-Balacalr

Benim yazandan so ra gazetem e dokunamadim

December 19, 2018

yardimcimelek

Çok tuhaf soyluyor dediginden hic birsey anlamdim

March 2, 2019

salim447742

(bbbb)

March 11, 2019

alaNil2

Silinmiş

May 30, 2019

Abdullah723437

Gazetem doğru olmak zorunda

July 27, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.