1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My newspaper"

"My newspaper"

Çeviri:Benim gazetem

February 25, 2014

25 Yorum


orhan_gazi

"gazetem" olarak da çevirebilir miyiz? "benim" kelimesini kesinlikle kullanmak zorunda mıyız?


Selcen_Ozturk

çevirebiliriz. kabul olmadıysa rapor edin, ekleyelim


bayan_ingilizce

"Ekleyelim" mi? Siz cidden Duolingo yöneticisi misiniz?


Sessizdam

Yönetici misin sen


nlvrgn

Aynen selcen


kemalrl

"Gazetem" de olur


mer718119

Doğru yaptım ama Allah aşkına düzgün telafus yapın düzgün


irem6061

Aynen gazetem de olur çünkü My m şahıs eki katıyo


defne340101

Çokkkkkkk kolaydı


spressed14

My yavas tercumesi gercekten kafa karistirici


BeyzaNurBa16

Benim gazetemde doğru olur gazetemde


sultan913122

Gazetem diyorum yanlis kabul ediyo


DERV919045

Benim gazetem hello


baranalada1

Gazetemde olur am lütfen güzel telafus edin


CEMALKAYA8

Gazetem dese, olmuyomu


bprosebp

My ben demek dimi


bprosebp

My ben demek dimi


Mine7799

Bi türlü gazetenin okunusunu bulamadım


Fatimaa313

Bu proqramdakı səhvləri götüründəəə!!! Bezdik axı bu gic gic səhvlərdən. Bura dil öyrənməyə girirəm amma mən bu proqramdan çox bilərəm. Əsəb oldun eeee. Düzəldində bu zibili! Əgər düzəltmiyəcəkdinizsə niyə playstore yə qoyub başımlzı xarab eliyirsiniz? Olmazee belə şey!


Gizemliyim1625

-senin gazeten mi? +benim gazetem


Siyahylanc

Tmm senin bazeten

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.