"Themaneatsrice."

Tłumaczenie:Mężczyzna je ryż.

4 lata temu

18 komentarzy


EwaSundman

Troche zle slysze wymowe,ale powtarzam i zapisuje

3 lata temu

MaryJohn2

Facet je ryż. ;)

3 lata temu

KacperNowa9

Lol

2 lata temu

KacperNowa9

Lol

2 lata temu

MariaBiern

Mężczyzna je ryż

3 miesiące temu

lamka_2

Jak rozpoznać ze słuchu kiedy jest mowa o meżczyznie, a kiedy o mężczyznach?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

https://www.youtube.com/watch?v=B_nX3kNJTBo

Różnica w wymowie jest nieduża, ale zwykle można rozpoznać po formie czasownika ƒƒ- ponieważ mamy "eats", to znaczy, że musi być liczba pojedyncza.

4 lata temu

AgataKope

Man to mężczyzna, a men to mężczyzni

3 miesiące temu

gekon-a

Glłupie

3 lata temu

zuzankab

Jak napisałam pan je ryż to było źle.

2 lata temu

AgataKope

Bo to było mężczyzni!

3 miesiące temu

Barbara996386

Man to jest mężczyzna , men to mężczyźni. Czasownik z końcówką s wskazuje że to jest 1 mężczyzna

2 miesiące temu

AgataKope

Men t

3 miesiące temu

henio3215

Napisałem ten pan je ryż. Czy to nie to samo co facet je ryż

4 lata temu

MagdalenaC923027

Nie. Musi być meżczyzna je ryz.

2 lata temu

LolekZezolek

Raczej nie bardzo

4 lata temu

KacperNowa9

No

2 lata temu

Necropoleis

Gdyby miało być TEN PAN to byłoby chyba napisane THIS MAN

4 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.