"The man eats rice."

Tłumaczenie:Mężczyzna je ryż.

4 lata temu

8 komentarzy


EwaSundman

Troche zle slysze wymowe,ale powtarzam i zapisuje

3 lata temu

KacperNowa9

Lol

2 lata temu

KacperNowa9

Lol

2 lata temu

MariaBiern

Mężczyzna je ryż

1 miesiąc temu

lamka_2

Jak rozpoznać ze słuchu kiedy jest mowa o meżczyznie, a kiedy o mężczyznach?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

https://www.youtube.com/watch?v=B_nX3kNJTBo

Różnica w wymowie jest nieduża, ale zwykle można rozpoznać po formie czasownika ƒƒ- ponieważ mamy "eats", to znaczy, że musi być liczba pojedyncza.

4 lata temu

AgataKope

Man to mężczyzna, a men to mężczyzni

1 miesiąc temu

MaryJohn2

Facet je ryż. ;)

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.