Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"The man eats rice."

Tłumaczenie:Mężczyzna je ryż.

4 lata temu

7 komentarzy


lamka_2

Jak rozpoznać ze słuchu kiedy jest mowa o meżczyznie, a kiedy o mężczyznach?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

https://www.youtube.com/watch?v=B_nX3kNJTBo

Różnica w wymowie jest nieduża, ale zwykle można rozpoznać po formie czasownika ƒƒ- ponieważ mamy "eats", to znaczy, że musi być liczba pojedyncza.

4 lata temu

EwaSundman

Troche zle slysze wymowe,ale powtarzam i zapisuje

3 lata temu

gekon-a

Glłupie

3 lata temu

zuzankab

Jak napisałam pan je ryż to było źle.

2 lata temu

KacperNowa9

Lol

2 lata temu

KacperNowa9

Lol

2 lata temu