1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "The man eats rice."

"The man eats rice."

Tłumaczenie:Mężczyzna je ryż.

February 25, 2014

11 komentarzy


EwaSundman

Troche zle slysze wymowe,ale powtarzam i zapisuje


MariaBiern

Mężczyzna je ryż


AgnieszkaS144691

A jak jest 'facet' ?


MaryJohn2

Facet je ryż. ;)


lamka_2

Jak rozpoznać ze słuchu kiedy jest mowa o meżczyznie, a kiedy o mężczyznach?


yuioyuio

https://www.youtube.com/watch?v=B_nX3kNJTBo

Różnica w wymowie jest nieduża, ale zwykle można rozpoznać po formie czasownika ƒƒ- ponieważ mamy "eats", to znaczy, że musi być liczba pojedyncza.


AgataKope

Man to mężczyzna, a men to mężczyzni


sonia284751

Dzięki za pomoc nie wiedziałam o tym


sonia284751

Man to mężczyzna a men to mężczyźni

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.