1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Fehér papírlapokra írok."

"Fehér papírlapokra írok."

Fordítás:I write on white sheets of paper.

February 25, 2014

17 hozzászólás


dspammy

"I write on white sheets" miért nem elég?


LszlNagy3

Már elfogadja azt is. :)


Shibelion

Szerintem rosszul teszi. :\


LszlNagy3

Sajnos ez van. A mosoly arra vonatkozott, hogy én is elrontottam. Tegnap belefutottam az "occasion"-be, amit csak úgy fogad el, ha két s-sel írom...


Shibelion

Hát, remélhetőleg javítva lesz, úgy értve, hogy nem lesz mindkétféleképpen jó megoldás.


Shibelion

Mert az nem jelent papírlapot.


TthKlmn

Milyen sunyin javitanak mert először


PachernTth

Folyamatosban miért nem fogadja el? I am writing


Lazy550

I write on white papersheets


ron405010

Ez ugy szar ahogy van ez a pelda


Tams257109

a "papers" nincs a választható szavak között!


Martybet

I write on sheets of white paper!!


johalasz46

Úgy vélem, az of után the jön...Tévedek? (- nem fogadták el...) - 2019.11.


EkkertMikl1

Én sheets of paper-t írtam és nem jó,mert sheet-re javította. Mi a jó? Elvileg valahol kellene a többes szám.


MajorJnos

Én írok a papír fehér lapjaira


VaTomika

Hol ebben a többesszám? "I write on white paper"


Shibelion

Abban sehol. Viszont Duolingo példamondatában a sheet végén az s.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés