1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Fehér papírlapokra írok."

"Fehér papírlapokra írok."

Fordítás:I write on white sheets of paper.

February 25, 2014

18 hozzászólás


ron405010

Ez ugy szar ahogy van ez a pelda


[törölt felhasználó]

    a "papers" nincs a választható szavak között!


MajorJnos

    Én írok a papír fehér lapjaira


dspammy

    "I write on white sheets" miért nem elég?


LszlNagy3

    Már elfogadja azt is. :)


Shibelion

    Szerintem rosszul teszi. :\


LszlNagy3

    Sajnos ez van. A mosoly arra vonatkozott, hogy én is elrontottam. Tegnap belefutottam az "occasion"-be, amit csak úgy fogad el, ha két s-sel írom...


Shibelion

    Hát, remélhetőleg javítva lesz, úgy értve, hogy nem lesz mindkétféleképpen jó megoldás.


Shibelion

    Mert az nem jelent papírlapot.


kakamaka10

    Nem kell kukacoskodni, ugyanis magyarul is mondhatod hogy lapokra írsz, nem muszáj kihangsulyóznod hogy ezek papirból vannak mivel nyilvánvaló.


TthKlmn

    Milyen sunyin javitanak mert először


PachernTth

    Folyamatosban miért nem fogadja el? I am writing


Lazy550

    I write on white papersheets


Martybet

    I write on sheets of white paper!!


EkkertMikl1

    Én sheets of paper-t írtam és nem jó,mert sheet-re javította. Mi a jó? Elvileg valahol kellene a többes szám.


Tibi757199

    "I write on white paper." - mondatot elfogadta. A "sheets" - re nem is gondoltam,hogy benne lehet a mondatban. Még csak a "bedsheets" - szóban találkoztam vele eddig.


kakamaka10

    elég baj, ugyanis nálad nem szerepel a többesszám!

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.