1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He offers me his food."

"He offers me his food."

Çeviri:O bana yemeğini teklif eder.

February 25, 2014

17 Yorum


erkany

"O bana yiyeceginden ikram eder" bu da olmali bence


afatsuM.H.K

"O bana yemeğini ikram eder" cevabını kabul ediyor


AnilARABAC

evet olması gerek


WildeDance

o bana kendi yemegini onerir olmaz mi


PME20

Bilemediğin yazıların üstüne tıkla sonra ordaki en uygun kelimeyi koy


albatros57

o bana yiyeceğini verir ' neden olmuyor , offer'ın zaten diper anlamı vermek değil mi?


aliemre190777

İkiside olamaz yusuf


ersinturac

bu cümle sanırım he offers his food to me şeklinde de kurulabilirdi değil mi?


incikin_

Evet, bu şekilde de kurabilirsiniz cümleyi.

Yalnız,
"They offer me a cup of coffee." veya
"He offers me his food." bana daha doğal bir ifade şekli gibi geliyor. Günlük hayatta bunu tercih ettiklerini düşünüyorum.

Diğer kullanım dilbilgisi bakımından doğru olsa da günlük konuşmalarda pek tercih edilmiyor gibi.
"They offer a cup of coffee to me." veya
"He offers his food to me."

Bunun nedenine dair bir açıklama bulamadım; beli birileri buradan sesimizi duyar da bizi aydınlatır:)


ersinturac

teşekkürler inci hanım,


SabineBergmann1

What is the difference between "teklif etmek" and "ikram etmek"? When shall I use the first, when the second? Can anybody please explain?

"Teklif etmek" ile "ikram etmek" arasındaki fark nedir? Ilkini ne zaman ve ikincini ne zaman kullanmak zorundayim? Birisi bunu birine açıklayabilir mi?


Canan424487

'O bana kendi yemeğini ikram eder' cevabın nesi yanlış?


Hat.1954

O bana yemeginden ikram eder niye olmadi


Ahmet316313

Çok sakil bir Türkçe çeviri olmuş.


lalelalelale

O yemeğini bana önerdi neden olmuyor.Teklif etmek =Önermek eş anlamlı sözcüklerdir.Lütfen daha özenli olunTürkçe sözlük karıştırın biraz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.