1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Your horse eats salt."

"Your horse eats salt."

Tłumaczenie:Twój koń je sól.

February 25, 2014

65 komentarzy


ElJo600

Zobaczyłem zdanie do przetłumaczenia i ... wiedziałem że znajdę tu dużo komentarzy :D


JuliaSoopa

Jakoś ja chodzę do stajni i konie w boksach mają lizawki solne, więc można powiedzieć, że konie jedzą sól :(


DawidKosow

Co wy chcecie Sugar to cukier a salt to sól, to teraz nawet nie można powiedzieć że koń je sól?


magda940580

Nie ważne co on je ważna prawidłowa odpowiedź


Karol2137

Cukie konie też jedzą :~


Maluters

Ja słysze salad


MichaHauha

To że nie potrafisz dobrze słowa zrozumieć to nie ich wina xD


grzeczny

Raczej - Twój koń je sól. Zdanie służy do nauki a nie do tego by je traktować poważnie.


KazGJy

Dokładnie zgadzam się;-)


karol851724

Niektórzy nie potrafią tego zrozumieć ;)


duo869741

Sól odgrywa główną role w diecie konia i ma zasadnicze znaczenie dla skótecznego sporzywania paszy. Poza tym pobudza wydzielanie śliny, poprawia trawienie i nadaje lepszy smak paszy. Lubie konie.


anusek12

your też oznacza twój a zaznaczyło mi błąd


Ema899058

Your chyba znaczy twój, a nie wasz. Kiepska pomyłka. :c


JuliaR36269

Ja napisałam twój koń je sól i było źle


Sylwia1446

Niektóre zdania na duolingo sa pokrecone, zgadzacie sie? Bo na przyklad: koty pija mleko i piwo. Czy to w ogóle realne


Pawe793891

W zamkniętych łepetynach nic co może być zabawne nie jest realne. Skąd jesteś stworze bez krzty luzu i poczucia humoru. Świat byłby straszny, gdyby żyły na nim same kije w dupach.


hhfjrddddt

Chyba twój koń hy


annawojewo

Dlaczego wasz a nie twoj


Bogdan375723

Twój koń....też błąd?!


VICIA14

Zamiast dopelniacz przeczytalam dopalacz xD


kisielek123

Jej wreszcie dali mi zdanie o koniach


ola963288

Ja nie muwilam nacisnelam glosnik i juz się nagrało


Marta87549

Ty lepiej już nie mUw


Kreska2311

Jak dacie lajka,to będzie mi miło


ZenekPolak

rad słyszy raz nie co to jest??!?!?!


Mini_Szata

Powinno być Twój koń je sól Tak jak jest w nazwie YOUR horse eats salt


Kinaa7

Your znaczy twój jak i wasz, to to samo


Angelika809874

Konie nie jedzą soli


Vohyt

henio je to teraz a jada to bardziej pasuje do codziennych posilkow..czyli ciągle :)


dun3rr

ja usłyszalem "salad" ale ok.. te koncówki są wymawiane bardzo niewyraźnie, a o cukrze nie wspomne (zapóźno)


ObyWatel

"jada" powinno być dopuszczalne właśnie ze względu na czas.


barwit98

Od kiedy koń je sól?


Yola448704

Od samego początku Duolingo ;-)


Kamilaliza1

To zdanie nie ma sensu:-)


marcin.sojka.95

Koń je sól po postacią lizawki.


ajgoor_

Wszystkie te zdania nie mają sensu xd


tymgum

Koń nie może jesć soli. A jak by jadł to by było dziwnie


ViviHobby

Konie muszą jeść sól


malina18

prędzej ;p lol sałate


henio3215

Czemu "je a nie jada"cukier


yuioyuio

Czas akurat jest bardzo dobry,

Your horse eats salt. = Twój koń je sól [generalne stwierdzenie]

Your horse is eating salt. = Twój koń je sól [teraz, w tej chwili]

Tak więc jada powinno być akceptowane, a czemu nie jest głównym tłumaczeniem? Myślę, że coraz więcej osób zapomina o tej formie, i je jest coraz bardziej popularne, bez względu na to czy czynność jest regularna, czy wykonywana w danej chwili.


Therion89

Faktycznie, mój błąd


kulasz

czemu tu jest eats przecież to nie jest lp 3 os


yuioyuio

A która, jak nie trzecia ;P ? W zaimkach osobowych chodzi o to, że zastępują osobę. Czyli 3. os. l. poj. to nie tylko he/she/it, ale też każdy inny podmiot, który można zastąpić przez te zaimki.


JohnScanne

Jestes madra jojo


oskar0023

Głupota głupie zdanie chyba je cókier


RSKW

Nieważne co je. Ważne czy umiesz przetłumaczyć. A byłeś kiedyś w stajni lub oborze? Albo słyszałeś o słonych lizawkach dla zwierząt?

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.
Rozpocznij