1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I had come from the beach th…

"I had come from the beach that Sunday."

Fordítás:Addigra megjöttem a tengerpartról azon a vasárnapon.

February 25, 2014

6 hozzászólás


caissa86

Ez nem magyar forditas, ilyen mondat nincs magyarul


P.Gabor

Hiányzik a szövegkörnyezet. -addigra, azelőtt, korábban, előtte... mikor melyiket fogadja el. így lesz past perfect a duolingoban :)


Markmanus

nekem is nehezen emészthető


quartzhun

Szerintem, érthető lesz P.Gabor helyes megállapítása, ha elolvassuk az alábbi linken található értelmezést: https://api-il.duolingo.com/comment/4007219 Ezek szerint: egy időpontra befejeződött cselekményre, történetre utalnak ezek a nekünk furcsa mondatok! Ilyen a magyarban nem létezik, mert mi sima múltidővel fejezzük ki ezt.


aptg.gabi

Hú, ez nagyon jó! Köszönöm Neked, aki felhívta a figyelmet erre, mert nem is tudtam, hogy ennyi infó van róla és zsalica-nak, aki rengeteget melózott rajta!!! :D

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés