"Bir oğlan ve bir kız"

Çeviri:A boy and a girl

4 yıl önce

40 Yorum


HarunYilma

Arkadaşlar boy ve girl sessiz harfle basladigi icin a geldi yani sessiz harfler oldugu icin ama apple olsaydi a sesli harfle basliyo bakiniz ozaman an gelirdi

4 yıl önce

emecb

Ever haklısın bu önerin için teşekkür ederim

3 yıl önce

FuatYksel1

Yanlış anlama ever değil evet

4 ay önce

FuatYksel1

Haklısın

4 ay önce

bilgenaz10

evet haklısınız

1 yıl önce

cem828282

neden a boy and a girl

9 ay önce

cem828282

şıklarda yanlışlık var yanlış yapıyorum

9 ay önce

cem828282

haksızlık bu

9 ay önce

-saidenur-

Niye an kullanılmıyor

4 yıl önce

feyzmercan

mesela " an apple" a-an den sonraki kelimede sesli harf varsa konur özel durumlar hariç

4 yıl önce

Rainboww_lionnnn

Çünkü baş harfleri sessiz

8 ay önce

13r74747r7ri4o4

Çünkü "an" sesli harfle başlayan kelimelerin önünde kullanılır.

4 yıl önce

Elfmst

peki, bir oğlan ve bir kız diyor - bu kelimelerin başına he is ve she is neden gelmiyor??

3 yıl önce

incikin_
incikin_

Bu tam bir cümle değil. Tam cümle olsaydı haklısınız. He is a boy and she is a girl" derdik.

2 yıl önce

Rainboww_lionnnn

Doğru size katılıyorum ama bence o cümleyi örnek olarak verdi

8 ay önce

ElifZeynep980056

Cunku onun anlamı oyle

9 ay önce

Rainboww_lionnnn

Çünkü o bir kız ve o bir erkek demiyor bir kız ve bir erkek dediği için he is ve she is gelmiyor

8 ay önce

Didemmmm

A girl and a boy ve A boy and a girl arasında ne fark var

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Kelime bilginizi de sınadığı içen sıra önemli.

2 yıl önce

esraemek

the boy and the girl ile farkı nedir

2 yıl önce

incikin_
incikin_

"the boy and the girl" dersek belli bir oğlan ve belli bir kızdan bahsetmiş oluruz. Örneğin o an gözümüzün önünde bulunan oğlan ve kız veya az önce bahsi geçen oğlan ve kız. Bu durumda Türkçede "bir" kullanamazdık; çünkü artık bizim için herhangi bir oğlan ve herhangi bir kız değiller.

A boy and a girl.
(= Bir oğlan ve bir kız.)

The boy and the girl.
( = Oğlan ve kız.)

"A boy and a girl go to a cafe. The boy drinks coffe and the girl drinks tea."
(= Bir oğlan ve bir kız bir kafeye gider. Oğlan kahve içer ve kız çay içer.)

1 yıl önce

VedatSezer1

merhaba İNCİ HANIM. ben iyi derecede ingilizce ogrenmek istiyorum bir öneriniz varmi?

7 ay önce

Mahoni35

o kadar sene ingilizce gördüm a/an ve The ayırt edebiliyorum bu Site sayesinde Sİstem harika tşkler.

1 yıl önce

zeynepsevi7

A boy and girl Bir oğlan ve bir kız

Easy

My musicaly account @zeynepszeynep Follow and like me

5 ay önce

Hadikaniz

tamam

9 ay önce

VedatSezer1

SLM ARKADAŞLAR BEN IYI DERECEDE INGILIZCE öğrenmek istiyorum bununla ilgili bir öneri verirseniz cok memnun olurum.

7 ay önce

betlrmeysabaran

mükemmel

2 yıl önce

SanoGamerTR

Arkadaşlar he is a boy and she is a girl olmaz mı ?

2 yıl önce

38begum

The olması gerekmez mi

4 yıl önce

CanferTurh

Gerekmez :-)

4 yıl önce

PintiLancer

They are boy and girl

4 yıl önce

EfeBaranAkta1

siteyi cok sevdimmmmmm

2 yıl önce

Cool_Girl505

kız female demek ama yanlış dedi

1 yıl önce

FuatYksel1

Female kız kardeş

4 ay önce

AhmedoMemodo

Arkadaşlar boy ve girl sessiz harfle basladigi icin a geldi yani sessiz harfler oldugu için an gelmeliydi

3 yıl önce

TunaYonca

woman le girl ın nefarkı var ikiside dişi cinsiyeti

2 yıl önce

FuatYksel1

Woman kadın girl kız

4 ay önce

FuatYksel1

Ama dişi karıştırma çünkü evlenmişe kadın bekara kız

4 ay önce

Fuad-concorde

niye he is a boy olmadi?

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.