"When is a man a man?"

Çeviri:Ne zaman bir erkek erkektir?

4 yıl önce

62 Yorum


serkanakyurek

Bu soruyu yazan kor oldu..

4 yıl önce

hdogruw

bu soruyu yazan kişilik çatışması yaşıyor

4 yıl önce

Mehmet940

Kadın baya menemen dedi ya :D

4 yıl önce

hdogruw

samet aybabayla akrabalığın var mı ? :D biz soruya odaklanıyoruz sen menemen çıkardın helal olsun sana ! :))

4 yıl önce

Mehmet940

yok allah korusun :D Biraz gülelim dedim fenamı ettim :)

4 yıl önce

hdogruw

çok iyi ettin gülmüştüm zaten :))

4 yıl önce

suat349302

Gulmeye ihtiyacim varmis, dakikalarca guldum. Aslinda pesinden gelen yorum espriyi tamamliyor. Hani diyor ya biz soruya odaklandık sen menemene diyor ya. Muthiş. Allah ta seni guldursun...

6 ay önce

SinanErten

:)))

4 yıl önce

QaziAli2005

:'-)))))))))

5 ay önce

student_mr_brown

bu soru bu seviyede biraz zor değil mi?

4 yıl önce

hdogruw

hiç değil,artık sıkıldık '' I go , you go , we go, Go picnic''.... böyle farklılıkların gelmesi çok güzel ve yararlı...

4 yıl önce

cumalikara1

Gezdik tozduk a man a man a man,sıraya dizdin bizi zaman

4 yıl önce

Ececelik.

Ağlattın :(

3 yıl önce

MuhsinZeng

Soruları feministler mi hazırlıyor?

4 yıl önce

Zembereck

aynen öyle şunu yapan erkektir adamdır bunu yapan erkek olamamıştır gibi cinsiyetçi ve nefret dolu ideolojilerini sokuşturuyorlar eğitimin içine. ki kitlenin ezici çoğunluğu çocuk denecek yaşta yani zihni her şeyden etkilenecek yaşta. bundan faydalanıyorlar erkekleri çocuk yaşta damgalıyorlar. daha sorumlu ve daha baskı altında olması gereken bir varlık olduğunu fikrini kabullendiriyorlar. yetişkin çağına gelince kadınlara karşı hakkını savunamayacak, hep kendini suçlu görecek ve pozitif ayrımcılığı normal görecek erkekler olsun istiyorlar. iq'su 90ın üstünde olan kaç tane insan bu sorunun çok net feminist bir hakaret olduğunu anlamaz? bunun tam tersini deneyin kadın ne zaman kadındır diye bir soru sorduğunuzda sizi kadın düşmanı ilan edeceklerdir. yapılması gereken böyle şiddet dolu düşüncelerden arınmak. bir gruba veya cinsiyete özel daha değişik şiddet yollarını meşru kılmaya çalışmak değil.

3 yıl önce

Marvellous488333

Okumaya üşendim moruq

2 ay önce

OzgurD

Sonuna tır tir dır dir koyamadigim için yalnis olan çok cevabım var lanet olsun :)

4 yıl önce

-Yusuf-

Aynenn ya bende ''ne zaman bir adam bir adam'' yazdım :D:D

4 yıl önce

yelizoytun

Ben cumleye taktim bu nasil sacma cumledir ama

4 yıl önce

nightsun222

''When a man is a man?" kullanimi yanlis mi?

4 yıl önce

ugurbyrm

Aslen bu olmasi mantıklı kullanimi

3 yıl önce

kayranci

Ağlamak istiyorum bu soruya :)

4 yıl önce

SalihKurt

Erkek ne zaman erkektir?

4 yıl önce

NidaAcar

Bende oyle yazmistim

4 yıl önce

AhmetOkanA

Adam adama nezaman dedim ya. Kovboy misali :)

4 yıl önce

yusuffbu

Bizim toplumda bunun aşamaları vardır 1-sünnet olduğunda 2-askere gittiğinde 3-askerde geldiğinde:) 4-evlendiğinde 5-evini ocağını sahiplendiğinde 6-büyüklerine saygı küçüklerine sevgiyle davrandığında 7-efendi insan olduğunda Ve ila ahir...

1 yıl önce

murat.kahraman

"ne zaman adam adamdır" doğru olmalı

4 yıl önce

MehmetYG

Bu ne laaa... Yeni yeni ingilizce ogreniyorum zirvede biraktirdi beni

4 yıl önce

animegirl_22

ne soruymuş arkadaş okurken gülüyorum

4 yıl önce

TCGozdeOzg

Yazdim dogru mu duydum derken dogru ciktu :-)

3 yıl önce

Zembereck

bir feminist mesaj daha. bunun gibi bir sürü var buraya hepsini yazsam sayfa uzar. duolingonun bayan yöneticileri bunların fark edilmediğini mi sanıyorsunuz? lütfen böyle şeylere tenezzül edilmesin. binlerce insan burada bir şeyler öğrenmeye çalışıyor ve siz cinsiyetçi mesajlar sokuşturmuşsunuz. 1 tane olsa üzerinde durmayacağım fakat en az 8-10 tane. duolingo iyi bir uygulama insanlara faydalı ve başarılı bir uygulama fakat babanızın malı değil bu uygulamanın mimarları var beyin takımı var sizde beyin takımının içinde olabilirsiniz sizinde emeğiniz büyük olabilir fakat bu sözlüğü kafanıza göre şekillendirebileceğiniz ve insanların zihinlerine kendi ideoloji ve baskılarınızı sokabileceğiniz anlamına gelmez.

3 yıl önce

emrek.6

Uykumu açtı

7 ay önce

aydinsafa

"bir adam ne zaman bir adam olur?" bunu neden kabul etmedi?

4 yıl önce

nomadicbull

Ne zaman bir adam bir adam yazdim yanlis diyor

4 yıl önce

VestelKatk

Nezaman erkek bir erkektir i dahi kabul etmedi olmaz öyle şey

4 yıl önce

ipek_sena

Ahaha menemen :))

4 yıl önce

alaen1

Baska zaman dir yazmadigim zaman kabul ediyosun simdide et.. sacmalik!

4 yıl önce

sadkbykba

Her dilin kendine göre tartışmalı durumları olabilir! Bu cümle de o durumlardan biri herhalde. Gerçi ben cevaplarken problem yaşamadım... ama tereddüt yaşadım.

4 yıl önce

Baltimore01

Böyle bir cümle dünya tarihinde yok..

3 yıl önce

alperen87

Zaten yarim ingilicem vardi onuda alt ust etti

3 yıl önce

AliEreN58

Adam olan herzaman adamdir

3 yıl önce

yahya_samsa

ilk dinledigimde ben isterim menemen anladim ingilizceye cevirmeye calistim :) menemeni bulamadim :) simdi when i hic unutamiyorum :)

3 yıl önce

hsynbaba
hsynbaba

Bu nedir ahahah :)

3 yıl önce

emredagli

Cok sacma olmus

3 yıl önce

TugkanG

Bu soruyu cevaplayınca aklıma Rasim Ozan Kütahyalı geldi xD

1 yıl önce

MehmetKara2326

when is a male man

1 yıl önce

gzde0802

Bu nasil bi soru ya

5 ay önce

nur579317
4 ay önce

TunaAcm

( Man ) ne zaman adam ne zaman erkek olacağını nereden anlarız

3 ay önce

Baekbet1

Saçma sorularda bu gün

2 ay önce

Onur419788

BYE FEMİNİST STYLE :D :D :D

2 ay önce

UmutCanBulut

Bu ne saçma bir cümle

2 ay önce

Muhammet644094

Sünnet olduğunda

1 ay önce

ihsan2806

hadi bir mola verelim ve bu konuyu tartisalim demek istercesine bir soru.. calismayi eglenceli yapiyor guzel

1 ay önce

islammehme

Bir erkek ne zaman bir erkektir seklinde cevirmek direk turkceye cevirdigimizde mantik okarak dogru oluyor. Ama soru biraz kinayeli veya mecaz mana icerdiginden ikinci erkegin basina bir getirmiyoruz. Yanılıyor muyum

4 yıl önce

Merve506

Baya baya feminist bu

3 yıl önce

sahanatli07

Feministler toplanmadan :D

2 yıl önce

feelpoor

Feministlik seziyorummmmm

4 yıl önce

ugurbyrm

Soruyu yazan feminist felan mi arkadaş neyin pesindesinz

3 yıl önce

mertlog

Saçma bir soru

4 yıl önce

hdogruw

Soru çok mantıklı,ancak iş ingilizcesinde yeri olmadığını düşünüyorum şöyle ki : Erkek ne zaman erkektir? Eşini sevdiğinde erkek erkektir.Eşine sadık olduğunda erkek erkektir... vb...

4 yıl önce

Zembereck

sevmediği zaman şerefsiz ve adi midir? kimin kimi sevip sevmeyeceğine göre ne olacağı sizi ne ilgilendirir? erkeğe resmen evcil bir hayvan gibi yaklaşma yetkisini ve pervasızlığını size kim verdi? belki eşi kötüdür? niye sokuşturuyorsunuz bunları çaktırmadan? niye çocukların bilinç altına baskı yapıyorsunuz? hemde çoğunlukla da amaan siz abartıyorsunuz, ya şu cahillere bak neye takılmışlar veya siz yanlış anladınız gibi numaralara da tenezzül ederek?

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.