1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He drinks coffee as well as …

"He drinks coffee as well as tea."

Çeviri:O hem kahve, hem de çay içer.

February 25, 2014

19 Yorum


kaplankara

As well as ; "hem ... hem ..." kalibidir. Yani hem cay hem kahve derken as well as kalibini kullaniriz.


Mustafa775865

Sağol kaplan kara


onrsnl

"Kahveyi cay kadar iyi icer" cumlesini nasil yazabilirz?


keepsyregen

Şöyle biliyorum: He drink coffee as well as he drinks tea.


hasan765558

'As beautiful as her mother' derken annesi kadar guzel anlamindaydi bu kalip. Birde hem.. hem.. derken neither.. nor .. kullanmiyormuyduk


sablenimbu

Hayır neither ve nor " ne o ne de o" anlamindaydi hem degil


brahimApa

Çayla kahvenin yeri değişik sadece ama yanlış oldu neden


Nezir_Dlm

Sıralama önemlidir sadece bu cümle için düşünme @@@@@---@@@@@


sibel196384

❤️As..... As: Hem... Hem

❤️Neiter...Nor: Ne... Ne de


rumeysa.do

as well as eşit derecede yapılan şeyler için kullanılmaz mı? Ozaman neden kahveyi çay kadar içer yanlış?


podious

"O hem kahve hem de cay icer" cumlesi alternatif cevaplarda bence sizce bu ceviri dogru mu?


GkhanCengi

kahve ve çayın sırası önemli olmamalı bu cümlede bence.


sgnms

"She drinks coffee as well as tea" kabul etmedi


refikatakan

As well as hem...hem yazmış türkçe açıklamada


Black...Eagles

Türkçesini yanlış yazıyorlar Doğrusu O çay kadar kahve içer


smail15493

Either or hem o hem o değil miydi


mehmetDura2200

As soon as As well as Neither...nor ... Bu tur kalip cumleleri ezberlemek gerekecek

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.