1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He drinks coffee as well as …

"He drinks coffee as well as tea."

Çeviri:O hem kahve, hem de çay içer.

February 25, 2014

14 Yorum


kaplankara

As well as ; "hem ... hem ..." kalibidir. Yani hem cay hem kahve derken as well as kalibini kullaniriz.

December 2, 2014

onrsnl

"Kahveyi cay kadar iyi icer" cumlesini nasil yazabilirz?

June 11, 2014

keepsyregen

Şöyle biliyorum: He drink coffee as well as he drinks tea.

January 31, 2015

brahimApa

Çayla kahvenin yeri değişik sadece ama yanlış oldu neden

May 25, 2014

Nezir_Dlm

Sıralama önemlidir sadece bu cümle için düşünme @@@@@---@@@@@

November 10, 2018

rumeysa.do

as well as eşit derecede yapılan şeyler için kullanılmaz mı? Ozaman neden kahveyi çay kadar içer yanlış?

August 3, 2014

podious

"O hem kahve hem de cay icer" cumlesi alternatif cevaplarda bence sizce bu ceviri dogru mu?

September 19, 2014

GkhanCengi

kahve ve çayın sırası önemli olmamalı bu cümlede bence.

November 1, 2014

hasan765558

'As beautiful as her mother' derken annesi kadar guzel anlamindaydi bu kalip. Birde hem.. hem.. derken neither.. nor .. kullanmiyormuyduk

March 2, 2019

e.fiski

ben "o çay kadar iyi kahve içer" yazdım ama mantıksız gelmesine rağmen, hem çay hem kahve içer çok daha mantıksız... bu bir terim ise ve mantığı yoksa bir şey diyemem ama sanki kahve kadar çay içer daha iyi gibi değil mi? hem o hem o demek için either kullanmalı değil mi?

February 25, 2014

Selcen_Ozturk

seninki olmaz bu kalıp, as well as'in üstüne gelirsen de ipucunu görürsün

February 25, 2014

e.fiski

evet, as well as başlıbaşına terimmiş... teşekkürler.

February 25, 2014

Eser_Mehmet

Bende seslendirm cikti goremedim. Cay kadar iyi kahve icer yani cay ictigi kadar kahve de icer anlamini verdim. As well as nedir?

August 25, 2014

najaftom

Selcen hanim ben anlamadim "as well as'in üstüne gelirsen de ipucunu görursün" Keski bana englizce anlatasan,tessekur ederim

March 26, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.