Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"He drinks coffee as well as tea."

Çeviri:O hem kahve, hem de çay içer.

4 yıl önce

6 Yorum


onrsnl

"Kahveyi cay kadar iyi icer" cumlesini nasil yazabilirz?

4 yıl önce

kaplankara

As well as ; "hem ... hem ..." kalibidir. Yani hem cay hem kahve derken as well as kalibini kullaniriz.

3 yıl önce

brahimApa

Çayla kahvenin yeri değişik sadece ama yanlış oldu neden

4 yıl önce

rumeysa.do

as well as eşit derecede yapılan şeyler için kullanılmaz mı? Ozaman neden kahveyi çay kadar içer yanlış?

4 yıl önce

podious

"O hem kahve hem de cay icer" cumlesi alternatif cevaplarda bence sizce bu ceviri dogru mu?

3 yıl önce

GkhanCengi

kahve ve çayın sırası önemli olmamalı bu cümlede bence.

3 yıl önce