"He drinks coffee as well as tea."

Çeviri:O hem kahve, hem de çay içer.

4 yıl önce

7 Yorum


onrsnl

"Kahveyi cay kadar iyi icer" cumlesini nasil yazabilirz?

4 yıl önce

kaplankara

As well as ; "hem ... hem ..." kalibidir. Yani hem cay hem kahve derken as well as kalibini kullaniriz.

4 yıl önce

brahimApa

Çayla kahvenin yeri değişik sadece ama yanlış oldu neden

4 yıl önce

Nezir_Dlm

Sıralama önemlidir sadece bu cümle için düşünme @@@@@---@@@@@

1 ay önce

rumeysa.do

as well as eşit derecede yapılan şeyler için kullanılmaz mı? Ozaman neden kahveyi çay kadar içer yanlış?

4 yıl önce

podious

"O hem kahve hem de cay icer" cumlesi alternatif cevaplarda bence sizce bu ceviri dogru mu?

4 yıl önce

GkhanCengi

kahve ve çayın sırası önemli olmamalı bu cümlede bence.

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.