Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"I eat an apple and she eats bread."

Tłumaczenie:Ja jem jabłko a ona je chleb.

4 lata temu

9 komentarzy


eskeV2

Dlaczego przed 'apple' stawiamy 'an', a przed 'bread' nic? Chodzi mi konkretnie o 'a' bądź 'an'.

4 lata temu

olciawin

Dlatego , że chleb jest niepoliczalny. Można liczyć bohenki albo kromki))

3 lata temu

BaejRydwas

Why eats?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Ponieważ w czasie teraźniejszym do czasownika w 3. os. l. poj. dodajemy końcówkę s

4 lata temu

Aleksandra0511

Dlatego , że w 3 osobie liczby pojedynczej w języku angielskim dodajemy końcówkę ,,s''. np.: eatS , playS, makeS.

4 lata temu

Paulina2237

To jest napewno dobrze

4 lata temu

agahencel

H

Uh

3 lata temu

duopawel.ang

przed bread stawiamy a

3 lata temu

JulkaPodsi

Fajna ta apka

3 lata temu